Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin tänään uimahallissa pojan 10-12v.

Vierailija
28.02.2010 |

iältään naisten puolella! Siellä se kulki äitinsä perässä kylläkin uimahousut jalassa. Ihme ettei henkilökunta ollut käskenyt miesten puolelle, vaikka oli kooltaan jo lähes aikuisen mittainen.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluiästä alkaen omille puolilleen.

Jos on vammainen lapsi tms. hänelle voi kysyä avustajaa mukaan, jos toinen vanhemmista ei pääse/ole kuvioissa mukana jne.

Vierailija
62/72 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ymmärrän että lapsi tarvitsee apua (kukapa ei, ainakin ekalla kerralla?), mutta en silti hyväksy tuota että edes erityislapsia tuodaan "väärälle" puolelle.

En minäkään ota poikaani naisten puolelle (koska uimahallin säännöt yksiselitteisesti kieltävät sen), mutta harmittelen silti, että en pääse hänen kanssaan uimaan - miksi meitä varten ei voi olla vaikka yksi uintivuoro viikossa?

t. se erityislapsen äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluiästä alkaen omille puolilleen.

Jos on vammainen lapsi tms. hänelle voi kysyä avustajaa mukaan, jos toinen vanhemmista ei pääse/ole kuvioissa mukana jne.

Vierailija
64/72 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sieltä vammaisliitosta, mihin ko. vammainen lapsi kuuluu. Varmasti löytyy jostakin avustaja!

Vierailija
65/72 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suurta penistään. Hän pelkää että miehet nauravat hänelle saunassa.

Olen tehnyt poikkeuksen, hänet otan tyttöjen puolelle pikkusiskojen mukaan. Hän huolehtii sisaruksistaan, kun minä käyn uimassa.

Toistaiseksi ketään ei ole häirinnyt enkä ole saanut huomautuksia.

ensin ajatteli tämän ketjun alussa että hohhoijaa ei haittaa mikään pikkupoika samassa saunassa, mutta sit tajusin, että niin toisilla on lapsia siellä, tyttöille voi olla arka paikka näyttää itseään alasti naisten ja tyttöjen seurassa niin, jos siellä pyörii jo iso poika niin ei kiva!!

Vierailija
66/72 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli vitsi varmaankin???

ja suurta penistään. Hän pelkää että miehet nauravat hänelle saunassa. Olen tehnyt poikkeuksen, hänet otan tyttöjen puolelle pikkusiskojen mukaan. Hän huolehtii sisaruksistaan, kun minä käyn uimassa. Toistaiseksi ketään ei ole häirinnyt enkä ole saanut huomautuksia.

Vierailija
67/72 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aivan varmasti poikaasi tuijotetaan nimenomaan naisten puolella. Itse et sitä vain huomaa tai et halua huomata.

Olen tehnyt poikkeuksen, hänet otan tyttöjen puolelle pikkusiskojen mukaan. Hän huolehtii sisaruksistaan, kun minä käyn uimassa.

Vierailija
68/72 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hämmentyä jos yksin pukuhuoneessa.. Miettikää millasia ahisteioita ja muita siellä voi olla?!! Kyllä lasta jossain välissä rupeaa nolottaan olla vastakkaista sukupuolta olevien pukuhuoneessa..Ja sit osaa jo olla omin päin.. Lapsiahan ne 10-vuotiaatki viäl on

Vierailija
69/72 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hieman päästään vialla ja ei osaa itsenäisesti pestä päätään saatika muniaan. Usein joudun häntä auttamaan ja menen itsekin miesten puolelle että hän tajuaa tulla sieltä pois. Hieman vaikea-asteinen asbergeri - murahtelee ja muljauttelee silmiään ja hihittää itsekseen. Minä siis olen miesten puolella ja lapsemme molskivat silläaikaa poorealtaassa.

Vierailija
70/72 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oleva sinne kaveriksi ettei tarvitse itse mennä. Jos ei tämä onnistu niin sitten ei käydä uimahallissa. Yhteisiä sääntöjä on kaikkien noudatettava.

10-vuotias on todellakin jo liian vana väärän puolen pukuhuoneeseen ja suihkutilaan.

hämmentyä jos yksin pukuhuoneessa.. Miettikää millasia ahisteioita ja muita siellä voi olla?!! Kyllä lasta jossain välissä rupeaa nolottaan olla vastakkaista sukupuolta olevien pukuhuoneessa..Ja sit osaa jo olla omin päin.. Lapsiahan ne 10-vuotiaatki viäl on

Vierailija
71/72 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen tytön, joka kuitenkin on jo alkanut kehittyä aikuiseksi.

Rinnat alkaneet kasvaa, karvoitusta yms.

Olisiko sinusta kivaa että sitten se luokkatoveri Ville on yhtää aikaa siellä suihkussa ja näkee alasti?

Vierailija
72/72 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi minulla on 14 ja 12 vuotiaat tytöt ja jos meitä tulisi vastaan uimahallin suihutiloissa 10 vuotias poika 8ison tai pienen peniksensä kanssa) olisi se viimeinen kerta kun tyttöni uskaltautuisivat uimahalliin.

Tuon ikäiset tytöt ovat vähintään yhtä herkkiä kuin poikasi. Miksi heidän täytyy kärsiä siitä, että poikasi ei uskalla miestenpuolelle?

Toivoisin todella, että ihmiset osaisivat ajatella asioita omaa nenäänsä pidemmälle!