Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin tänään uimahallissa pojan 10-12v.

Vierailija
28.02.2010 |

iältään naisten puolella! Siellä se kulki äitinsä perässä kylläkin uimahousut jalassa. Ihme ettei henkilökunta ollut käskenyt miesten puolelle, vaikka oli kooltaan jo lähes aikuisen mittainen.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojat ilkkuvat ja kiusaavat tyttöjä koulussa? Huutelevat pihalla että mä oonkin nähnyt Tiinan tai Maijan alasti yms.

Jos ei kerran sukupuolella ole väliä niin miksei sitten koulun liikuntatunneilla laiteta tyttöjä ja poikia samaan pukuhuoneeseen? Samaan vaan vaikka ikää olisi 15 vuotta...

suihkussa tai saunassa. En koe sen ikäisiä seksuaalisesti haluttavina. He ovat minulle lapsia.

Minulle on aivan sama, tärkeintä on että poika tuntee olonsa turvalliseksi äidin mukana.

Ilmeisesti nämä jotka ovat asiasta huolissaan, kiihottuvat tuon ikäisistä lapsista.

Hirveää.. Mitä jos keskittyisitte siihen uimiseen niiden laihojen poikavartaloiden sijaan?

pojat ilkkuvat ja kiusaavat tyttöjä koulussa? Huutelevat pihalla että mä oonkin nähnyt Tiinan tai Maijan alasti yms.

Jos ei kerran sukupuolella ole väliä niin miksei sitten koulun liikuntatunneilla laiteta tyttöjä ja poikia samaan pukuhuoneeseen? Samaan vaan vaikka ikää olisi 15 vuotta...

suihkussa tai saunassa. En koe sen ikäisiä seksuaalisesti haluttavina. He ovat minulle lapsia.

Minulle on aivan sama, tärkeintä on että poika tuntee olonsa turvalliseksi äidin mukana.

Ilmeisesti nämä jotka ovat asiasta huolissaan, kiihottuvat tuon ikäisistä lapsista.

Hirveää.. Mitä jos keskittyisitte siihen uimiseen niiden laihojen poikavartaloiden sijaan?

Mikä sinulla on sielä pääkopassa vinksallaan?

NYt kaivataan niitä todistusaineistoja. Aivan, aivan sinulla on vain nuo tarinat.

Vierailija
42/72 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pojat kertoilevat miten taas tuli nähtyä se ja se tyttö alasti ja kuinka sillä kasvaa pimpissä karvaa.

Edelleenkin kysyn

Miksi teistä on normaalia ja hyväksyttävää että kouluikäiset tyttö ja poika ovat samassa suihku/pukutilassa uimahallissa mutta vastaava ei ole hyväksyttyä koulun liikuntatuntien pukuhuoneessa?

Joko ymmärrät mistä tässä on kyse?

Haluaisitko sinä että sinun poikasi menee koulussakin tyttöjen pukukoppiin kun muut pojat menevät poikien puolelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on tytön oikeus tuntea olonsa turvalliseksi?

Tyttö menee NAISTEN puolelle, hän ei halua sinne miespuolisia, ei edes niitä poikia. Kouluikäinen tyttö ei halua näyttäytyä oman ikäisille pojille alasti!

Vierailija
44/72 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut että joitakin muita saattaa häiritä? Ei varmaan 12-vuotias tyttö mielellään ole luokkatoveripoikansa edessä alasti!

Tämä on taas tätä tyttöjen ihmisoikeuksien polkemista. Eihän tytöillä saa olla oikeutta mihinkään, pääasia että iso mammanpoika pääsee uimaan!

P.S. Häpeily (erityisesti oman alastoman vartalon) on täysin normaalia etenkin vastakkaisen sukupuolen läsnäollessa!

Vierailija
45/72 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestät pojalle sitten jonkun seuraksi miesten puolelle tai poika ei käy uimahallissa. Sääntöjä on noudatettava ja nimenomaan niitä naisten puolen kävijöitä kunnioitettava. He eivät halua isoja poikia naisten puolelle.

En lähde spekuloimaan, kun en itse ollut paikalla. Muistuttaisin kuitenkin sellaisestakin mahdollisuudesta, joka esim toteutuu meillä: 6,5-vuotias poikamme on 135 cm pitkä! Eli vuoden päästä luultavasti jo ainakin 10-vuotiaan kokoinen, mutta ennen kuin täyttää 8, en laita häntä yksin miesten puolelle.

Vierailija
46/72 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua häiritse vaikka olisi 13-18 v poika samassa pukuhuoneessa, suihkussa tai saunassa. En koe sen ikäisiä seksuaalisesti haluttavina. He ovat minulle lapsia.

Mutta samanikäisiä tyttöjä varmasti kyllä. Ei hyvää päivää, kun minua ei häiritse, niin ei varmasti muitakaan. Koittakaa nyt miettiä niitä samanikäisiä tyttöjä, jotka yleensä ovat sukupuolestaan aikaisemmin tietoisia, kuin pojat.

Ja kyllä, koulussa kiusataan näitä alastinähtyjä tyttöjä.

Vierailija
47/72 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika on mennyt eka kerran miestenpuolelle 6-vuotiaana. Ei halunnut enään naistenpuolelle kun edellisellä kerralla oli yksi tyttö samasta eskarista siellä. Nolotti kuulemma.

Hyvin on pärjännyt ja lapset oppii nopeasti.

Vierailija
48/72 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies juuri kauhuissaan kertoi,kuinka miestenpuolella oli tyttö isänsä kanssa ,jonka rinnat olivat jo alkaneet kasvaa.Kyllä niitä isien tyttöjäkin on...

Vierailija
49/72 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ihan turha aloitus. Jos sinun lapset on lyhyitä, niin se ei tarkoita etteikö muiden lapset voisi olla pidempiä kuin sinä. Todennäköisesti näit minut 6 vuotiaan poikani kanssa, joten aika pieleen meni ikä arvauksesi!

Enkä todellakaan laita kuusi vuotiasta yksin miesten puolelle vaikka sinun mielestäsi olisikin liian pitkä naisten puolelle.

Vierailija
50/72 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivat olla koulussakin samassa pukuhuoneessa. Ne ovat lapsia, ei seksuaaliasia aikuisia. Tai kuitenkin koulussa olla kyse enemmänkin tilasta, siellä yleensä on kaksi pukuhuonetta, yhteen ei kaikki mahtuisi, eli jotenkin on lapset jaettava kahteen ryhmään.

Kuinka pojat kertoilevat miten taas tuli nähtyä se ja se tyttö alasti ja kuinka sillä kasvaa pimpissä karvaa. Edelleenkin kysyn Miksi teistä on normaalia ja hyväksyttävää että kouluikäiset tyttö ja poika ovat samassa suihku/pukutilassa uimahallissa mutta vastaava ei ole hyväksyttyä koulun liikuntatuntien pukuhuoneessa? Joko ymmärrät mistä tässä on kyse? Haluaisitko sinä että sinun poikasi menee koulussakin tyttöjen pukukoppiin kun muut pojat menevät poikien puolelle?

Vierailija
51/72 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivat olla koulussakin samassa pukuhuoneessa. Ne ovat lapsia, ei seksuaaliasia aikuisia. Tai kuitenkin koulussa olla kyse enemmänkin tilasta, siellä yleensä on kaksi pukuhuonetta, yhteen ei kaikki mahtuisi, eli jotenkin on lapset jaettava kahteen ryhmään.

Eivät toki ole aikuisia, mutta seksuaalisia ihmisiä kylläkin. Muistan itse 1-2 luokkalaisena menneeni aina hämilleni kun pojat näytteli sormillaan yhdynttä tarkoittavaa liikettä. Hämilläni olisin ollut myös, jos olisin joutunut poikien edessä riisuuntumaan tai nähdä poikia vähissä vaatteissa.

Myös lapsen intimiteetti on suojelun arvoista.

Vierailija
52/72 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi erityisryhmille uintivuoroja, jollon hieman voitaisiin joustaa säännöistä. Minustakin olisi joskus kiva käydä koululaisen as-poikani kanssa uimassa, mutta eipä onnistu, kun ei tod. pärjää yksin.

Vierailija
53/72 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän epävarmana lapsena saattaa hakea huomiota vanhemmilta pojilta kertoessaan tarinoita pukuhuoneesta koska pojat yllyttävät häntä. Ei poika tee mitään pahaa, hän etsii vain paikkaansa laumasta.

Miksi te olette niin pahoja näitä herkkiä poikia kohtaan. Ei minua häiritse lapsi samassa pukuhuoneessa tai saunassa. Itseasiassa minulla ei ole ongelmaa olla saunassakaan kaikkien kanssa.

Siinä ei ole mitään seksuaalista. Ihme pohdintoja teillä. Antaisitte lasten olla rauhassa.

Vierailija
54/72 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei varmasti ole kyse sairaudesta tms. mutta kommentoin silti, että omalla pojallani on vaikea-asteinen dysfasia. Hän päällisin puolin näyttää aivan terveeltä ja normaalilta pojalta. On kuitenkin jäljessä oppimisessa verrattuna ikäisiin lapsiin niin puheessa kuin mm.sorminäppäryyttä vaativissa asioissakin (uimahallin pukukaapin lukkoon laittaminen hankalaa) ja jos olisi vielä normaalia pidempi (hän ei ole) niin luultaisiin vielä vanhemmaksi.

Vierailija
55/72 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin uskallat kommentoida tilannetta livenä. Olet hiljaa kuten muutkin ja hoidat omat asiasi. Eikö niin?

Vierailija
56/72 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa varmasti olla poikien edessä alasti...

Kuinka pojat kertoilevat miten taas tuli nähtyä se ja se tyttö alasti ja kuinka sillä kasvaa pimpissä karvaa. Edelleenkin kysyn Miksi teistä on normaalia ja hyväksyttävää että kouluikäiset tyttö ja poika ovat samassa suihku/pukutilassa uimahallissa mutta vastaava ei ole hyväksyttyä koulun liikuntatuntien pukuhuoneessa? Joko ymmärrät mistä tässä on kyse? Haluaisitko sinä että sinun poikasi menee koulussakin tyttöjen pukukoppiin kun muut pojat menevät poikien puolelle?

Vierailija
57/72 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei ole mitään pahaa että heille taataan se rauha ilman vastakkaisen sukupuolen poikia.

Suurimmassa osassa maailmaa tästä asiasta ei edes keskusteltaisi, se olisi välittömästi porttikielto jos joku äiti tuo noinkin ison pojan naisten puolelle. Sama käytäntö voisi tulla Suomeenkin.

hän epävarmana lapsena saattaa hakea huomiota vanhemmilta pojilta kertoessaan tarinoita pukuhuoneesta koska pojat yllyttävät häntä. Ei poika tee mitään pahaa, hän etsii vain paikkaansa laumasta.

Miksi te olette niin pahoja näitä herkkiä poikia kohtaan. Ei minua häiritse lapsi samassa pukuhuoneessa tai saunassa. Itseasiassa minulla ei ole ongelmaa olla saunassakaan kaikkien kanssa.

Siinä ei ole mitään seksuaalista. Ihme pohdintoja teillä. Antaisitte lasten olla rauhassa.

Vierailija
58/72 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heti kun näin on oletetaan että poika vammainen.Kyllä tuonikäinen jo aivan liian vanha naisten puolelle,herran jestas!Munankarvat jo kasvaa.Eikös ne pojat ole niin läheisiä kuulema näitten isien kanssa niin käyttäisi se isä sitä poikaa uimahallissa

Vierailija
59/72 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suurta penistään. Hän pelkää että miehet nauravat hänelle saunassa.

Olen tehnyt poikkeuksen, hänet otan tyttöjen puolelle pikkusiskojen mukaan. Hän huolehtii sisaruksistaan, kun minä käyn uimassa.

Toistaiseksi ketään ei ole häirinnyt enkä ole saanut huomautuksia.

Vierailija
60/72 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ymmärrän että lapsi tarvitsee apua (kukapa ei, ainakin ekalla kerralla?), mutta en silti hyväksy tuota että edes erityislapsia tuodaan "väärälle" puolelle.