Pieni gallup: Pituutesi, painosi + tissikuppisi
Kommentit (40)
jotain tietävät ymmärtävät että kun otanta on tarpeeksi suuri niin luvut asettuvat tasan keskiarvoon eli naisilla keskipituus on 165 ja miehillä 178.
Minäkään en taida pitää oikean kokoisia....
tosin näistäkin jää tosi punaiset jäljet ja joskus ovat tosi kipeitä ,olen ajatellut ostaa 90A mutta ei kai sellaista kokoa ole olemassakaan.
75C tai D liiveistä riippuen. Ja en ole enää luomu, aa-luomulätkien tilalle hankin imetysten jälkeen silkkarit :)
Reisistä ja mahasta löytyy 5 kg läskiä.
ennen lapsia 159cm,56kg ja 75B
Ekan lapsen jälkeen 159cm,68kg ja 80C
Nyt rv29+4 159cm,69kg ja 80C
Mikäköhän on ulkomuoto synnytyksen jälkeen :D
Mutta en jaksa stressata asiasta ollenkaan, kivaa olla hoikka ja sporttinen lauta... : D
170 cm, 57 kg ja 80 C. Kiinteät nuo eivät kyllä enään ole.
Ikää siunaantunut 36 vuotta, 3 lasta.
Salilla on kroppa saatu muuten kuntoon, mutta rintojen ihoon se ei vaikuta.
Hei 48, missä laitatutit silikonirinnat? Itse olen imetyksen jälkeen aivan lauta, minulta lähti KAIKKi läski tisseistä ja sen lisäksi ne maitorauhaset ja a-kuppikin on iso..Todella häiritsee elämää, jote päätin laittaa silikonit. Minulla on varaa vain Tallinnan hintoihin, joten Laatukirurgiaa ajattelin.
Onko kenelläkään kokemuksia? Asiallisia vastauksia kiitos, asia ei naurata ollenkaan.
Mutta se kuppihan on siis sama kuin 85 C. Urheilurintsikoissa käytän B-kuppiakin.
En oo (ihan) niin pulleva kuin paino antaa ymmärtää (ehkä sen voi päätellä ympärysmitasta) mutta rinnat on nyt aika massiiviset. Olispa ne pienemmät.. Ne kasvoi raskausaikana ja ei juuri pienentyneet imetyksen loputtua. No, semmoset ne on ja sillä hyvä.
166 cm, n. 80 kg, F80-85.