Pieni gallup: Pituutesi, painosi + tissikuppisi
-itse 174, 69 kg, 90B...
Kommentit (40)
Vasen tissi 70C ja oikea B, mutta tämän viidennen imetyksen jälkeen palautuvat molemmat vissiin taas A kupeiksi:-(
Ennen esikoista kiinteät ja pystyt C-kupit, nyyh!
Olisi kiinnostavaa tietää myös iät, minkäikäinen olet aidanseiväs ;) Minä olen 42 v
181cm, 66kg, 80A Eli malli on "aidanseiväs" tai "lauta"
rintakehän ympärys voi olla 85cm??
Minusta tuntuu, että moni valitsee aivan vääränkokoiset liivit itselleen! Täällä on monia jotka ilmoittavat hyvin hoikat mitat, mutta sitten liivien ympärysmittä on kuitenkin hurjan iso. Kuppikoko katsotaan vasta sen jälkeen kun oikea rintakehän ympärysmitta on löytynyt
Mitatkaa hyvät naiset rintakehänne ympärys rintojen alta! Tarkoitushan on, että liivit ovat niin napakat, että pysyvät ylhäällä vaikkei olkaimetkaan olisi paikoillaan.
... nyt siis toinen raskaus meneillään loppupuolella, mutta laitan tuon "normitilanteen" - saa nähdä, mikä on sitten tämän raskauden jälkeen...
182 cm, 76 kg, 75E (ikä 36 v)
Mitat muuten lähes samat kuin mulla, mutta rinnanympärys 15cm suurempi kuin mulla....
rintakehän ympärys voi olla 85cm?? Minusta tuntuu, että moni valitsee aivan vääränkokoiset liivit itselleen! Täällä on monia jotka ilmoittavat hyvin hoikat mitat, mutta sitten liivien ympärysmittä on kuitenkin hurjan iso. Kuppikoko katsotaan vasta sen jälkeen kun oikea rintakehän ympärysmitta on löytynyt Mitatkaa hyvät naiset rintakehänne ympärys rintojen alta! Tarkoitushan on, että liivit ovat niin napakat, että pysyvät ylhäällä vaikkei olkaimetkaan olisi paikoillaan.
+ tissit on oikeesti pienet, mutta rintakehä on sen mallinen, että tuo kuppi sopii parhaiten.
rintakehän ympärys voi olla 85cm??
Minusta tuntuu, että moni valitsee aivan vääränkokoiset liivit itselleen! Täällä on monia jotka ilmoittavat hyvin hoikat mitat, mutta sitten liivien ympärysmittä on kuitenkin hurjan iso. Kuppikoko katsotaan vasta sen jälkeen kun oikea rintakehän ympärysmitta on löytynyt
Mitatkaa hyvät naiset rintakehänne ympärys rintojen alta! Tarkoitushan on, että liivit ovat niin napakat, että pysyvät ylhäällä vaikkei olkaimetkaan olisi paikoillaan.
Onko rinnanympäryskin jo väärä av-palstan normiin? Mulla 85:stä jää punaiset painumajäljet vaikka oon sen 55kg. Mutta lähdenkin heti tunkemaan itseäni siihen 75:een - mitä väliä vaikkei henki kulje, kunhan pysytään av-normissa.
176cm, 113kg, 85E