Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

1v kehuu: "Oli hyvää pitsaa" ;D

Vierailija
27.02.2010 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hienosti sun 1-vuotias puhuu.

on jo 1v8kk. Ja tottakai saa kehua, aattelin kuitenkin että nuolasis ja jättäis syömättä kuten lähes kaiken muun ruuan.

Vierailija
2/6 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksivuotias kiskaisi aterian päätteeksi ruokalapun kaulastaan ja ilmoitti, että "hyvää rookaa". Olin siitäkin jo ihan otettu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tuon ikäiselle syötetään pizzaa?? Aivan käsittämätöntä! Miksi lapsi ei saa oikeaa, täysipainoista ja ravintoarvollisesti kunnollista ruokaa? Noin pieni lapsi ei osaa itse haluta pizzaa tai muuta roskaa, vanhemmat vain omaa hölmöyttään opettavat lapset siihen.

Vierailija
4/6 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos se on itse tehty. Riippuu täysin siitä, millainen pohja ja mitä täytteitä :-)

Vierailija
5/6 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tuon ikäiselle syötetään pizzaa?? Aivan käsittämätöntä! Miksi lapsi ei saa oikeaa, täysipainoista ja ravintoarvollisesti kunnollista ruokaa? Noin pieni lapsi ei osaa itse haluta pizzaa tai muuta roskaa, vanhemmat vain omaa hölmöyttään opettavat lapset siihen.

tätä vähän hainkin aloituksellani. Mietipä sitä. Katsos me osataan ison perheen vanhempina jo vähän relata ja totta hitossa tuonikäinen osaa haluta pizzaa ja karkkiakin kun näkee että isommat syö. Minusta ei ole hölmöyttä opettaa syömään kaikenlaista ruokaa. Yleensä kuitenkin syödään ihan normaalia kotiruokaa ja se kokonaisuus ratkaisee, ei satunnaiset herkkuhetket.

Vierailija
6/6 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaista ruokaa? Makaroonilaatikko: samaa jauhoa on ne makaroonitkin kuin pizzapohja, lisaksi kermaa ja juustoa, oikein sydanystavallista. Ai niin, unohtui ne voinokareet.