Voi kun mulla olis hyviä ystäviä.
Kommentit (14)
mulle ei tuu roskapostia eikä mitään muutakaan kun ei ole niitä KALLISARVOISIA ystäviä.
vaikka Vauva-palstalta.
Minä itse asiassa olen saanut ystäviä tätä kautta, tuolta odotus / vauva / taaperopuolelta.
mutta muutaman kuukauden jälkeen ei enää halunnut olla yhteyksissä. en kai kelvannut.
..Oisin saanut kans ehkä yhden ystävän, juttelimme sähköpostitse, mutta sitten en vaan jaksanu hänen joka päiväistä painostustaan että koska nähdään.
Kyllä joo, ajan kanssa, mutta en juuri viimeisillään raskaana ja juuri synnyttäneenä jaksanut.
..Oisin saanut kans ehkä yhden ystävän, juttelimme sähköpostitse, mutta sitten en vaan jaksanu hänen joka päiväistä painostustaan että koska nähdään.
Kyllä joo, ajan kanssa, mutta en juuri viimeisillään raskaana ja juuri synnyttäneenä jaksanut.
haluaisin mieluusti ystävän kenen kanssa sähköpostitse juttelisi. Mutta minä asunkin maalla eikä täältä oikeen pääse minnekkään.
Itsekin kaipaan muslimiystävää. En tunne itseäni kovin tavanomaiseksi muslimiksi, ehkä sen vuoksi tunnen itseni ulkopuoliseksi toisten "normimuslimien" seurassa. Mutta harjoittava olen ja syvässä uskossa. Kiinnostaisiko tutustua?
eihän sitä tiedä, kohtaako ajatukset tai olemukset millään tasolla. tai miten sairas, kieroutunut tai epäluotettava toinen on. tai miten ihana, aito, ja välittävä. ei ap
Ainoa toiveeni olisi että hän olisi muslimi, että olisi samat arvot elämässä. Mutta ei täältä löydy :(
..ei vain ole tuttavapiirissä ihmisiä, joilla olisi kouluikäisiä ja vauvaikäisiä lapsia.
Heillä on opiskelut, työt tms.
Taisinpa olla #3
ja olen yksinäinen. Millaista ystävää kaipaat?
omat nettisivut ystävättömät ry.. =)
Itsellä myöskään ei ole ystäviä kun kaikki on jäänyt lasten saannin jälkeen.
Olisi kiva saada edes sähköposti ystäviä että edes jotain muuta postia kuin mainoksia.
Ei mitään järkevää koskaan.