Voiko vagifemia käyttää sen alun jälkeen useammin kuin 2xvko?
Kommentit (14)
Jos käytät sitä kosteuttamiseen. Osta caya geeli. Se on hyväntuoksuinen ja riittosa. Pitää limakalvot kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Jos lääkäri määrää niin.
Luitko aloitusta?
Vierailija kirjoitti:
Jos käytät sitä kosteuttamiseen. Osta caya geeli. Se on hyväntuoksuinen ja riittosa. Pitää limakalvot kunnossa.
Käytän sinä persreiän kostutukseen. Naisessa äjä sylkäisee viivaan kostukkeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lääkäri määrää niin.
Luitko aloitusta?
Aloitan pitää olla helvetin moukka kun tommosta täältä kyselee.
Lääkäri määräsi kaksi kertaa VK.Enpä oo käytelly silti..Tuttu oli vuosia sitten rintasyövän sairastanut.Käytti jtn tuommoista ,merkkiä tiedä..nyt kuoli kun syöpä uusi 2,5v kerkesi käyttää,pointti on voiko käyttää jos rintasyöpä ollu..Luki jossain ei saisi???Hormoni valmisteet ,onko hyvästä sittenkään..mietin kohdallani myös.
Ei voi. Osta jotain hormonitonta kosteuttajaa lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä nyt jauhat. Ei muusta kysytty. Ooksä joku selvännäkijä et näet toisen p.lluun? Et mitä tarvitaan. Idiot.
Minun reseptissä lukee 2-3 kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Minun reseptissä lukee 2-3 kertaa viikossa.
Niin, eiköhän se ole juurikin että lääkärin määräyksellä. Omin päin ei kannata alkaa tihentämään käyttökertoja, kun kuitenkin hormonituotteesta on kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri määräsi kaksi kertaa VK.Enpä oo käytelly silti..Tuttu oli vuosia sitten rintasyövän sairastanut.Käytti jtn tuommoista ,merkkiä tiedä..nyt kuoli kun syöpä uusi 2,5v kerkesi käyttää,pointti on voiko käyttää jos rintasyöpä ollu..Luki jossain ei saisi???Hormoni valmisteet ,onko hyvästä sittenkään..mietin kohdallani myös.
Olen käyttänyt 15 vuotta Vagifemiä.
Jos lääkäri määrää niin.