Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos menet seuramatkalle Kanarialle, rupeatko jo koneessa juomaan alkoholia?

Vierailija
15.01.2009 |

.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan lentsikassa tippaakaan viinaa juonut, rasittavaa muutenkin se matkanteko, olen sitten menossa minne tahansa.

Vierailija
22/34 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä loman alkamista aina juhlistan kuohuviinillä ja valkoviinillä ruoan kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun tarjoilu alkaa, nautin mieheni kanssa piccolo-pullot kuohuviiniä, mieluiten espanjalaista cavaa.

Ja ruuan kanssa punaviiniä.

Vierailija
24/34 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaan lennolla juon harvemmin mitään muuta kuin kahvin. reittilennolla ruokajuomat voi tarkoittaa esim. kuohuviini, olut, likööri. Seuramatkalla, jossa saa maksaa kaikesta niin todennäköisesti vain kuohari ja olut.

Vierailija
25/34 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten koneessa kuoharia ja viiniä. Lisäksi vettä ja kahvia.

Vierailija
26/34 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ankea matka jos on hereillä vielä viron ilmatilassa...

Vierailija
27/34 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaan aikaan yhden miehen kanssa joka oli ihan tillin tallin ja kiukutteli lentoemoilta lisää juotavaa koko ajan. Lentoemännät sille sitten juotavaa toivat aina kun muki tyhjeni, katsoivat varmaan parhaaksi tehdä niin ettei mies saa kilareita. Aika ahdistavaa olla lentokoneessa kaato kännissä olevan ihmisen kanssa.

Vierailija
28/34 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä itse otan aina kuoharia/viiniä lomamatkalla, tottahan toki, mutta ei se tarkoita sitä että olisi kännissä. Pitäähän nyt loman alkamista juhlistaa!

Vierailija
29/34 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatokänni on yhdyssana...

...ja silloin kun kirjoittaa jostain muusta kuin keskustelun aiheesta mainitaan yleensä että kommentti on "off topic"...

Vierailija
30/34 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisi suotavaa käyttää ihan suomenkieltä eli "aiheen vierestä" eikä mikään "off topic"...

Vierailija
31/34 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin juon itseni just ennen lähtöä kotona änkyräkänniin. Tämä siksi, että koneessa on niin helkkarin kalliit alkoholit. Sittten lennon ajan olen pikku laskuhumalassa. Kohteessa saakin taas halvempaa viinaa.

Vierailija
32/34 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisi suotavaa käyttää ihan suomenkieltä eli "aiheen vierestä" eikä mikään "off topic"...

Niin että "av" vaan :D No, voit sä sitäkin käyttää...

Vierailija
33/34 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaako joku miksi sitä kutsutaan? Makeaa ja kuplivaa, lähempänä jotain siiderisotkua kuin oikeaa kuoharia

Vierailija
34/34 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole koskaan osunut kohdalle känniläistä lentokoneessa, ja matkustan paljon! ja kyllä itse otan aina kuoharia/viiniä lomamatkalla, tottahan toki, mutta ei se tarkoita sitä että olisi kännissä. Pitäähän nyt loman alkamista juhlistaa!

ole saanut kokea humalaisen kanssa matkustajan tuomaa autuutta :) Se ei meinaa oikeasti ole yhtään kivaa vrt. bussissa pääset pois vaikka seuraavalla pysäkilla, lentokoneessa et pääse mihinkään.