Olen pannut kolmea jäkismaajoukkuueen pelaajaa ;)
Huvittavaa, nyt koko kolmikko mahtuu samaan aikaan joukkueeseen ;) No on se kiva mitä muistella, kun nyt on vauva sylissä ja sormus sormessa!
Kommentit (58)
ja "jäkis". Mitäs tuolla tiedolla pitäisi tehdä?
häiriköt jääkiekon pariin. Heissä on sitä oikeaa potentiaalia. Tavallaan se on heidän onni ja pelastus. Nämä ihmiset eivät koskaan pysty keskittymään muuhun todellisuuteen, kuin jääkiekkoon ja siihen kuuluviin ympyröihin. Se on heidän valtakuntaansa, muu ei kiinnosta.
Ai, ai esimerkkejä on monista staroista ja heidän turmeltuneesta onnettomasta elämästä.(ja ei vain jääkiekossa) Kun ura on ohi on hyvä, että on vähän liksaa taskuissa, sen pitää riittää naisten naurattamiseen ja muuhun jonnin joutavaan.
sosiaalisella tavalla älykkäitä että heitä jaksaa media seurata. Kukapa ei tahtoisi sosiaalista statustaan korottaa harrastamalla seksiä jonkun muun kanssa kuin taviksen, nimittäin STARAN!
sosiaalinen... media seuraa tiivisti hänen toilailujaan. Ja aina löytyy joku pikku-flicka pohjanmaalta joka haluaa kohottaa sosiaalista statustaan.
Naiset on tyhmiä.
Käänteisesti nainen olessaan stara ei toimi kuten miehet. Jaa peräänsä jonossa seisoville statusta hakeville miehille.
Vittu mikä soppa. Matti Nykäsen tapaan.
joiden sosiaalinen status on noussut merkittävästi ja joita me tavalliset naiset katkerina ihailemme.
Tukiainen tietenkin ja ... ... ?
Miten ihminen voi arvostaa itseään niin vähän että laskee arvonsa niiden mukaan joiden kanssa on ollut tekemisissä?
sait provoosi jotain jutuntäytettä?
Ei tässä sun "paljastuksessa" ole muuten mitään kiinnostavaa. Ja tietysti arvioit suoritukset ja laitat paremmuusjärjestykseen.
onnea vaan sitte..? Vai mitä pitäisi sanoa.
kyllähän miehelle aina piirakka kelpaa:D
Ja kaikki varsin hyviä kokemuksia vällyjen alla ;) Urheilijat on yleensä hyviä sängyssä vaikka muuten ei aina sivistystaso oliskaan ihmeellinen... Suosittelen lämpimästi!
AP (=av-mammojen mielestä hutsu tietty)
Oliko ne edes hyviä sängyssä.
Entäs melan koko.
Itse olin viehättynyt bändeihin ja niitä on jokunen tullut kolutuksi villinä ja vapaana ollessani.
Nimiä en ole kenellekään paljastanut paitsi tietty bändärikaveri tietää kun yhdessä puuhailtiin noita hommia.
Sen tiedän ettei mellä olla enää kuin roskan arvoisia. Kerran satuin vahingossa ravintolaan jossa esiintyi yksi mieslaulaja jonka kanssa olin pannut.
Annoin lavan reunalta kirjelappusen jossa muistutin menneestä ja kysyin tavataanko. Kun biisissä oli istrumentaaliosuus hän luki lapun ja rypisti sen ja heitti lavan lattialle.
Lähdin pois siitä ravintolasta välittömästi.
Kyseessä perheellinen mies. Hyvää seksiä toki oli sen yhden yön verran ja siinä kaikki. Jälkeenpäin ajateltuna sen yön olisi voinut jättää väliin.
kyllähän miehelle aina piirakka kelpaa:D
Julkkis panoista vai mistä?
Mieti nyt vähän itsekkin, jos panon arvo on siinä, niin kyllä ihmisuhdeasiat on vinksallaan.
Ja ajattele, sinä olet vain yksi pano satojen joukossa jolla ei ole mitään merkitystä, kuin itsellesi.
Nämä pojat hieroo naisia vällyjen alla mennen tullen ja sinä olet yksi heistä. Ei siinä mitään arvokasta ole:)
pelannu juniorikiekkoa, finninaamoineen.
viitsisi leuhkia jos olisin toiminut patjana monelle. Olet ollut heille vessanpöntön arvoinen, viemäri johon tyhjennetään tarpeet. Niin monen miehen olen kuullut puhuvan hutsunaisista eikä heitä tunnuta arvostavan sen enempää kuin likaviemäreitä joihin lasti heitetään
olleeni kanadalaisen kiekkoilijan kanssa sillon kun työsulun aikana pelasi täällä. Oli ihan vapaa ja baarissakin käytiin useamman kerran.
Jarkko Ruutukin semikalju, yök.