Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet hyvin herkästä, tunteellisesta ja tunteistaan puhuvasta miehestä?

Vierailija
26.02.2010 |

Joka juttelee tyyliin "Voitaisko puhua, sä olet nyt loukannut mun tunteita" "Mulla on nyt vähän paha mieli koska..." "Olen todella onnellinen koska"...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

insinöörimieheni verbaalinen koruttomuus, niin toisaalta se on helppoa ja ennustettavaa... tuommoinen voisi olla kulttuurishokki minulle.

Vierailija
2/4 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli isätön, miehen mallina hänellä oli ollut itseään 12 vuotta vanhempi veli. Huomasi äidin kasvattamaksi esim juuri tuosta tunteiteista puhumisesta.

Aluksi oli musta ihanaa, kun mies oli herkkä, tunteva ja tunteensa näyttävä. 6kk jälkeen mulla alkoi hermot rakoilla, kun AINA JOKA TILANTEESSA vatvottiin hänen tunteitaan. Kellään muulla ei elämässä voinut niin kurjaa ollakaan, etteikö hänestä se olisi tuntunut kaikkein pahimmalta, jos ei muuten niin oli NIIIIIIN paha mieli toisen puolesta.

Huoh, en jaksanut. Nyt ihan vakaa vähän puhuva ja pussaava MIES!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen arvailu miltä toisesta tuntuu on perseestä. Kunhan se ei mee liiallisuuksiin.

Vierailija
4/4 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja monta kertaa oon miettinyt että onneksi niistä saa taukoa, ei tartte asua niiden kanssa. Miehen on noilta osin ihanan vakaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän