Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ostatte äitiysvaatteenne?? Tuskaa...

Vierailija
26.02.2010 |

En ole mitenkään kovin muotitietoinen ja yleensä ostan vaatteeni H&M:stä, Lindexistä tai KappAhlista - sellaisia tavallisia, tylsiä perusvaatteita. Nyt odotan esikoistani ja tänään kävin etsimässä äitiyshousuja, kun omat pökät jo puristaa.

Olipa surkea tarjonta! Ainostaan Henkassa ja Maukassa oli jotain, mutta nekin oli aika kamalia. Ostin sitten Lindexistä farkut kokoa 44...

Mistä saa edullisia, tavallisia äitiysvaatteita? Onko niitä jossain Prismassa / Cittarissa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai miten se ikinä kirjotetaan on aika edullinen. Saa ainakin stockmannilta ja ozbabystä.

Vierailija
2/6 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai miten se ikinä kirjotetaan on aika edullinen. Saa ainakin stockmannilta ja ozbabystä.

Pitää mennä Stockalle katsomaan. En todellakaan raaski maksaa sataa euroa jostain housuista, niin kuin joissan nettikaupoissa pyydetään. Muutenkaan en mielelläni tilaa netistä, sillä en oikein sovi valmiisiin vaatteisiin läheskään aina pienen ylipainoni takia.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä sitten sinnittelin raskauden loppuun saakka. laittoi resorikangasta mahareppuun. marketeissa en ole äitiysvaatteita nähnyt koskaan.

Vierailija
4/6 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina 48 asti, mutta ne loppuu melko nopeasti...

Itse olen iso ja ylipainoinen, mut noi henkan ja maukan äitiysvaatteet on sopineet mulle aina mainiosti.

Vierailija
5/6 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin niitä äitiysvaatteita tarvii? Ihan pari kokoa isommat, matalavyötäröiset farkut ja väljiä paitoja, hyvin pärjää. Kotiin sitte jotkut kivat collegehousut, pitkä hame tms..

Neljäs raskaus lopuillaan ja ainoa mammavaate, jota käytän on imetysliivit. Muissa kun ei oikein koko ja istuvuus kohtaa sopivan hinnan kanssa.

Vierailija
6/6 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampin kauppakeskuksessa on Bebes, jossa on ihan siedettävänkin hintaisia farkkuja, ainakin mä olen sieltä löytänyt tarjouksesta liikkeestä. Kannattaa käydä tsekkaamassa. www.bebes.fi