Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harkitsen ihan tosissani salaa ehkäisyn lopettamista

Vierailija
26.02.2010 |

Mies ei halua toista lasta, kun "kaikki on nyt helppoa". Lapsettomina puhuttiin, että lapset max. kolmen vuoden ikäerolla. Mieheni on kokenut vauva-arjen aivan eri tavalla kuin minä, sillä esikko on ollut todella helppo ja hyväuninen lapsi. Lähinnä varmaan muutokset, kuten "ei voi mennä baariin kun haluaa" tai "ei voi ottaa päikkäreitä kun lapsi valvoo" ovat olleet hänelle shokki. Tämä toinen lapsihan ei enää tällaisia asioita tuo yllättäen eteen, kun ne jo on elämässämme.

Olen toivonut toista siitä asti, kun esikoinen oli 1,5v. Miehelle riittää yksi. Olen kysynyt, että mitä jos vahinko sattuisi, johon mies sanoi, että tietysti pitäisimme vauvan ja rakastaisimme sitä.

Olen jo niin epätoivoinen, että alennun tähän, vaikka olen aina halveksunut naisia, jotka huijaavat näissä asioissa. Tosin tällä en sido miestä itseeni, vaan saan kauan kaipaamani toisen lapsen ja esikoinen sisaruksen. Onko muita samaa pohtivia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen on viisivuotias ja itsekään en enää ole mikään nuorukainen, joten lapsenteolla alkaa ihan oikeasti olemaan kiire.

Vierailija
2/4 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies lähtee, niin omapa on häpeänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos selittäisit niitä hyviä puolia miehellesi.Esikoinen saa leikkikaverin ym..Meillä mies ei olisi halunnut enää kolmatta lasta,minä olen aina halunnut sen kolme lasta ja meillä tosiaan kävi niin jännästi että tulin raskaaksi pari päivää ennen menkkoja..siis luotin siihen ihan täysin siihen,että en tule raskaaksi...no parin viikon päästä meille syntyy se kolmas lapsi:D

Vierailija
4/4 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ajatuksiasi ehkäisyn manipuloinnista ei tietenkään voi millään lailla hyväksyä, koska miehen luottamuksen pettämistähän se on. Mutta niitä voi ymmärtää ja varmasti todella moni ymmärtääkin kuinka iso asia tämä sinulle on.

Jotkut miehet ei vaan tajua ajan kulua. Eivät tajua, että joskus tulee se aika jolloin ei voi enää valita saako lapsen vai valitseeko netissä ja baarissa pyörimisen ja päiväunet. Kunpa ois keino saada miehen päähän ymmärrys ajan rajallisuudesta. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi