Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Oletko ikäistäsi nuoremman näköinen?

Vierailija
15.01.2009 |

oletko sitä vai tuntuuko siltä?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan uskon kyllä että tähän ketjuun vastaavat nimenomaan ne babyfacet. Jos otsikko olisi että "onko sinulla isot huulet" niin siihen vastaisivat isosuiset, eivät ne joiden vastaus olisi että "ei, ihan tavalliset huulet minulla on".

kyllähän ihmiset aina imartelevat alaspäin, mutta enpä usko aina kaikkea mitä ihmiset sanovat. Suurin osa niistäkin "nuoren näköisistä", jotka jauhavat kuinka heitä kehutaan, eivät todellakaan näytä niin nuorilta kuin itse luulevat. :)

Vierailija
2/54 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33-vuotias. Ihmiset arvioivat minut yleensä 20-30-vuotiaaksi. Mutta ihmiset eivät näe minua aamulla vessan peilistä. Olen ikäiseni näköinen. Ei ryppyjä, nätti kroppa, ei yhtään sellua, hyvä ryhti, iloinen ilme. Eikös 3-kymppisten kuulukin näyttää juuri tältä? Mä olen ainakin mielestäni vielä nuori. Vasta 50-vuotias on vanhenemassa, muttei liian vanha silloinkaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen läski kolmekymppinen ja näytän juuri siltä.

Vierailija
4/54 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki luulevat alle 18-vuotiaaksi, vaikka olen jo 26. Yleensä naurattaa, joskus harmittaa. Olen aina ollut nuoren näköinen, johtunee pyöreästä kasvonmuodosta ja lyhyestä mitasta.

Äiti oli samaa luokkaa. Isä aina kertoo kuinka oli yrittänyt vielä äitiä syömään oikein ravintolaan, kun äiti odotti siskoani viimeisillään ja oli tosi väsynyt ja vähän surullisella tuulella. Ravintolan väki vain ei päästänyt äitiä sisään, kun paperit olivat jääneet kotiin, ja äiti näytti niin nuorelta. Eipä se vauvamahainen äiskä olis mitään alkoholia juoneet, mutta eivät päästäneet silti sisään. Isä on siitä vieläkin sen verran vihainen (siitä on liki 40 vuotta aikaa), että aina paikan ohittaessaan mainitsee "tuossa oli se ravintola!"

Vierailija
5/54 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ja hauskin kommentti tuli tällä viikolla, kun töiden puolesta jouduin/pääsin esittäytymään yläasteelle.. Eräs 7-luokan oppilas kommentoi kerrottuani kuka olen, että hän luuli minun olevan uusi oppilas :D :D :D Ja minulla siis ikää 31 v.!!!

Vierailija
6/54 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä pari vuotta voisi nipistää tiukassa paikassa.

Vierailija
7/54 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavalta tuntuu, sillä olen 39-v.

Vierailija
8/54 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin mut tulkitaan yleensä kymmenen vuotta nuoremmaksi. Olen lyhyt ja mulla on pyöreä naama. Suht hoikka. Ilmeryppyjä on jo vähän, joten en oikeasti ole ikäistäni nuoremman näköinen. Ikä 33.

Vierailija
9/54 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta epäilen ettei tämä kestä enää kauan, sillä sitten kun ensimmäiset rypyt ilmestyvät, saatan vanheta kertaheitolla kymmenen vuotta. Ainoa mikä tekee mut ikäistäni nuoremman näköiseksi on naama, sillä mulla ei todellakaan ole ikäistäni nuoremman näköinen kroppa (melkeinpä päinvastoin).

Vierailija
10/54 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyinen, kuiva ja harmaa iho, silmät syvällä päässä, tummat silmänaluset, ohuet maantienväriset hiukset, selluliittiä, olematon vyötärö, suonikohjuja

30vee

Vierailija
11/54 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattikouluun juuri peruskoulusta lähteneiden (15 - 16v) oppilaiden seuraksi opiskelemaan.

Kukaan ei missään vaiheessa arvellut minun olevan heitä vanhempi.

Vierailija
12/54 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velttoutta ja ryppyjä on takuulla 46 vuoden verran. Vain takaanpäin voin hyvällä onnella näyttää nuoremmalta, koska käyn kalliilla kampaajalla ja olen pysytellyt normaalipainossa.

Vierailija
13/54 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, johtuuko noista lapsista ja tietysti tietyntasoisesta kypsyydestä se, että minua luullaan usein itseäni vanhemmaksi. En koe ulkoisesti, fyysisesti olevani vanhemman näköinen. Olen siis 22v, usein luullaan melkein kolmekymppiseksi, tai ylikin! Sisälläni jyllää onneksi se 13-vuotias kauhukakarakin vielä :)

Vierailija
14/54 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin opiskelen amk:ssa ja ei opet oo arvannu että oon melkeen 10 v vanhempi kuin nuorimmat opiskelijat.

Vierailija
15/54 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti kun tulee puhe siitä, minkä ikäisiä lapseni ovat, kysytään kohta "niin minkä ikäinen sinä olitkaan?" (Olen 28, vanhin lapseni on 9v). Eli noin yleensä mun oletetaan olevan 23-25.

Vierailija
16/54 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei koskaan arvaa todellista ikää ja ihmettelee kuullessaan, että mulla on kolme lasta. Olen kolmekymmentä. Olenko sitten vaan niin kypsymätön ja epäsopivan oloinen äidiksi?! :D

Vierailija
17/54 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(olin silloin 24 ja kysyttiin papereita viinipulloa ostaessani), mietin että se on paskapuhetta eikä kukaan oikeasti voi haluta olla niin vauvannaama. Mutta täytyy sanoa että kyllä nauratti ja olin jopa vähän imarreltu, kun Alkossa kysyttiin papereita vielä 32-vuotiaanakin.

Vierailija
18/54 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän ihmiset aina imartelevat alaspäin, mutta enpä usko aina kaikkea mitä ihmiset sanovat. Suurin osa niistäkin "nuoren näköisistä", jotka jauhavat kuinka heitä kehutaan, eivät todellakaan näytä niin nuorilta kuin itse luulevat. :)

Vierailija
19/54 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minut arvioidaan aina viitisen vuotta nuoremmaksi, mutta niin on tehty koko ikäni. Tiedän kuitenkin paljon nuoremmankin näköisiä ikäisiäni. Minusta on vaan kiva, jos luullaan nuoremmaksi, kun olen "jo" 26 (riippuu kehen vertaa).Tunnen itseni sisäisesti monesti aivan teiniksi, mikä ei ole hyvä juttu, kun kai minun olisi pitänyt jotenkin kehittyä henkisesti teini- iän jälkeen. Ehkä se johtuu siitä, etten viettänyt minkäänlaista teinimäistä elämää silloin teininä. Tai siis en tunne itseäni vastuulliseksi aikuiseksi, mistä syystä joku lastenhankinta tuntuu aivan utopistiselta tässä vaiheessa.

Vierailija
20/54 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoremman näköisenä kuin olen.

Silti mua on luultu 30-35 vuotiaaksi

Vaikka ikää on jo 43v