Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sektion jalkeen, millaiselta tuntuu kudos arven ALLA? Onko normaalia etta

Vierailija
26.02.2010 |

arven paalta tunnustellessa se sisakudos tuntuu sellaiselta kovalta moykylta koko leikkausarven kohdalta?

Kauanko turvotuksen laskeminen kestaa?

Arvi nayttaa paalta pain tosi siistilta ja on umpeutunut kiinni natisti.

Olenkohan jo selviytynyt sektiosta niin ettei sinne sisalle tule enaa mitaan vakavia tulehduksia tai verenvuotoja tm?

Muistan vain kun taalla oli vahan aikaa sitten kirjoitus kun jonkun tuttu oli joutunut sairaalaan sisaisen verenvuodon tms vuoksi, sektion jalkeen...

Itsella vointi siis erinomainen. Sektiosta 8pv.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Sektioarvesta ei ole kokemusta, mutta isosta arvesta kyllä. Kyllä sekin ajan myötä pehmenee.

Vierailija
2/9 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mielellani kuulisin lisaa kokemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista tuommoista "kovaa osaa" ollenkaan sektioiden jälkeisiltä ajoita (joita siis kolme takana). Nyt viimeisimmästä 3v. ja ihan piti tunnustella, mutta en tunne ainakaan nyt semmoista. En ole varmaan tuolloin heti sektioiden jälkeen tunnustellutkaan, minua kun jotenkin iljettää koskea arpiin. Juu, kuulostaa varmaan omituiselta, enkä tiedä itsekään, mikä siinä on ;) mutta iljettävää silti koskettaa...

Tuskinpa mitään vaaraa enää tulehduksen, verenvuodon tms. kannalta on. Varmasti olisivat ilmenneet jo tavalla tai toisella jos jotain semmoista olisi.

Vierailija
4/9 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arpi on edelleen ruma ja täysin tunnoton. En halua koskea siihen muutenkaan, se tuntuu just sellaiselta kovettuneelta ja oudolta. Sektiosta jäi muutenkin paha maku suuhun. : /

Vierailija
5/9 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpottaa tuo kovuus.

Mulle tehtiin hätäsektio 97 ja vuosi meni kunnes alkoi laskemaan kohollaan oleva arpi. Sittemmin sitä ei edes huomaa, ja kovuus kadonnut itsekseen.

Kärsivällisyyttä. Leikkauksen jälkeen on vielä itsekin potilas. Hiljaa hyvä tulee :)

Vierailija
6/9 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee navan alta alas päin ja se näyttää yli ajetulta kastemadolta, joka on kuroutunut niin tiukasti löysään vatsa nahkaan, että näyttää siltä, että olis pakarat vatsassa ja se tuntuu sellaiselta kovalta nauhalta, että silleeen...

Vierailija
7/9 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

arven alla kova vekki. oletko koskaan nähnyt kun sektio tehdään? siinä mennään 7 eri kerroksen läpi eli on iso leikkaus. haava tietysti pitää ommella hyvin niin kyllähän siitä sellainen korkeampi kohta tulee. ajattele jos itse teet vaikka vekin toppatakkiin ja ompelet sen kiinni.

mulla on sektiosta aikaa kohta viisi vuotta. taisi lääkäri nostaa kaiken rasvan haavan yläpuolelle, nyt on kiva pussukka siinä arven yläpuolella..

Vierailija
8/9 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka arpi parani hyvin, mutta oli sellainen kumimainen eikä sitä ollut kiva kosketella.

Seuraava leikkaushaava tulehtui ja jouduin syömään antibioottikuurin. Itse leikkausarpi oli ommeltu nätisti kiinni ja siistempi kuin eka sektion jälkeen.

Aina kannattaa näyttää lääkärille.

Vierailija
9/9 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

josista arpi navasta alaspäin. Arven iho on hieman kova, mutta muuten siisti. Kuullostaa normaaliltra tuo sun arpi.Toisesta sektiosta pian 5 kk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan