Olen pärjännyt vauva-ajat hyvin ilman:
Kantoliinaa
Tuttipullonlämmittäjää
Yhdistelmärattaita
Sitteriä
Vauvanruoan soseutinta
Triptrappia
Kävelytuolia
Mitähän vielä..
Kommentit (13)
rintareppua
Mutta meillä on kyllä ollut sitteri ja yhdistelmävaunut noista mitä luettelit.
tuttipulloja ja kaikkea niihin liittyvää
kävelytuolia
vaipparoskista
mikroaaltouunia
konttauskypärää
konttauskypärä
vaipparoskis
hoitopöytä
tripp trappia
kantoliinaa
yhdistelmävaunuja
vauvanruoan soseuttajaa
sitteriä
ilman pärjätään
konttauskypärä
kävelytuoli
bumbo
mutta turhake-listalla on
-rintakumit
-tuttipullonlämmitin
-vaipparoskis
-sitteri
-tripptrapp
-pinnasänky
-yhdistelmävaunut
-konttauskypärä
-kävelytuoli
mitähän unohtu...
taas aivot on käytössä :)
Mutta pärjätään ilman tuttipulloja, -lämmitintä, -steriloijaa, rintapumppua, Bumboa, kävelytuolia, hoitopöytää makuuhuoneessa, vauvanruoan soseutinta (meillä oli jo sauvasekoitin), kantoliinaa (reppu on parempi), lastenhoitoapua, muuta apua ja sossun tukea.
TrippTrapp on käytössä ja tarpeellinen meille, samoin rattaita käytetään joka päivä.
Turhakkeena meillä on amme, lapsen voisi pestä suihkussakin, mutta se äippäpakkauksen veden lämpömittari on kyllä tarpeeton.
jaetaanko siitä joku urhoollisuusmitali, että selviää ilman jotain asiaa, joka helpottaisi arjen sujumista?
- yhtenäistä yöunta
- vyötäröäni
- viisastelevia neuvojen tuputtajia
- katkeruutta ;)
kun kaupasta voi ostaa niitä kivoja lasipurkillisia valmista vauvanruokaa
Mä olen ilmeisesti pärjännyt oikein hyvin ilman sitä ;)
Mä en myöskään ole edes tiennyt, että on olemassa joku erillinen "vauvanruoan soseuttaja", sauvasekoitin meidän talosta kyllä löytyy.
Kantoliinan hankin, mutta se tosiaan oli ehkä maailman turhin ostos, mä en vaan osannut käyttää sitä.
jaetaanko siitä joku urhoollisuusmitali, että selviää ilman jotain asiaa, joka helpottaisi arjen sujumista?
Mikä tahansa vauvoihin ja "selviämiseen" liittyvä asia sopii kehuskelun aiheeksi anonyyminä netissä!
käytöstapoja
suhteellisuudentajua