Kirppishinnat hämmästyttävät!
Vein joutessani kaapista minulle pieneksi jääneitä vaatteita Olarin kirppikselle.
Laskin, että saisin voittoa 10 eur 2 viikon ajalta (tuotteiden hinnat siis todella alhaiset).
Eilen sitten kävin katsomassa tilannetta, ja sain kuulla hyllyni vieressä, kun eräs nainen päivitteli ystävälleen myynnissä olevia Lacosten ja Ralph Laurenin paitojen hintoja kalliiksi. 2 eur kappale, koko M ja molemmat silitettyjä, pari kertaa käytettyjä, eli uudenveroisia.
Ilmaiseksiko ne vaatteet pitäisi antaa? Ymmärtäisin, jos hinnoittelu olisi pilvissä, mutta 2 eur kappale!
Hämmästyttää. Todella.
Kommentit (28)
Sain sieltä viime viikolla 407 euroa yhdeltä viikolta.
ajattelin ensin akselia mutta turhan kaukana.
Ei tuolla Olarissa kukaan osta mitään! Hypistelijöitä on mutta eivät osta.
Siis jos muutaman kerran päällä olleista bodeista pyytää 1e, niin ei ole minusta paljon. Ei siltikään mene.
Olen vuokrannut pari kertaa pöydän Olarin kirppikseltä, jos nyt tarkoitat sitä, joka ei ole ostarilla. (Ostarin kirppistäkin olen käyttänyt, kun se oli entisissä tiloissaan, enää en.)
Ko. paikassa käyvät ovat täysin eri asiakaskuntaa kuin Akselissa, joten paitasi ovat olleet ns. helmiä sioille. Mikään ei mene kaupaksi, jos ei ole melkein ilmaista. Siellä käyvät eivät osta hyviä ja laadukkaita merkkejä, pääasia, että saa halvalla.
Akselissa olisit saanut samoista paidoista 15 - 20 €/kpl, jos on vain pari kertaa käytettyjä. Siellä käy niin paljon ihmisiä, että mukaan mahtuu niitäkin, joiden ei ole pakko ostaa kirppikseltä, mutta ostavat, kun oikein hyvää saa edullisesti. Itse ostan silloin, kun teen hyvän löydön, mutta käyn sielläkin vain silloin, kun vien omia tavaroitani kiertoon.
Mulla ei lapsilla oo "merkkivaatteita" eli jotain Ticketii tms vaan ihan akselilla Lindex, KappAhl jne liikutaan vaatteissa. Silti sain kahdessa päivässä puhdasta voittoa yli 500e halvalla myydyistä lastenvaatteista (joita kylläkin oli melkoinen vuori). Paikka oli Myyrmäen kirppis ja siinä tietty oli se ongelma että piti seistä itse myymässä se pari päivää. Kolmen alle 5v:n vaatteita siis myin (ja jotain muita tarvikkeita).
Mulla ei lapsilla oo "merkkivaatteita" eli jotain Ticketii tms vaan ihan akselilla Lindex, KappAhl jne liikutaan vaatteissa. Silti sain kahdessa päivässä puhdasta voittoa yli 500e halvalla myydyistä lastenvaatteista (joita kylläkin oli melkoinen vuori). Paikka oli Myyrmäen kirppis ja siinä tietty oli se ongelma että piti seistä itse myymässä se pari päivää. Kolmen alle 5v:n vaatteita siis myin (ja jotain muita tarvikkeita).
äsken huutonetin valikoimaa ja ei voi kuin ihmetellä? Jossakin oli muutama body joissa tahra mutta ei haittaa kotikäytössä kirjoitti myyjä.Samoin ruokalapuissa oli pelkkää tahraa ei kuulemma haittaa sekään kun kotona syödään.Ei kelpaisi edes ilmatteex,vaikka köyhä oonki saati maksaisin jotain.
Huusin kerran paketin vauvalle ja n. puolet heitin menemään kun oli niin törkysen näköistä pesunukkaa täynnä.Eikä mikään halpa paketti ollut,mutta ihmettelin pitääkö jotkut sellaisia vaatteita vauvalla?
T.minimiäitiysrahalainen
Joo, ilmaiseksi pitäis antaa tai vielä parempi kun annat vaiks euron kun joku vaan ottaa jotakin pöydästäsi. Ihmiset on itsekkäitä. Jos ei ole itsellä varaa ostaa Lacostea niin muiden pitäisi antaa ne heille ilmaiseksi.Hämmästyttävää. Tosiaan.
Myös tahraisia bobyja on ollut n.4€ kpl. Niitä en ilmaiseksikaan ottaisi.