Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon täällä on absolutisteja?

Vierailija
26.02.2010 |

Täällä palstaillessa saa aika usein lukea liikaa juovista miehistä,iltapala-/viikonloppuviineistä ja muista ja aattelinkin nyt kysellä paljonko löytyy absolutisteja?

Oma mieheni ja minä itse ollaan täysin raittiita, oltu vuodesta 2005 ja ollaan "vasta" 24v. Tupakka ei ole ikinä kummankaan elämään kuulunut ja alkoholi on ollut teininäkin vähäistä. Todella harvoin törmätään vastaavanlaisiin tapauksiin.. ihan mielenkiinnosta kyselen, kenenkään juomista tms. moittimatta.. :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tun körttiläisiä taas...

Vierailija
2/11 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

absolutisteja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ole juonut alkoholia vuosiin. Se on vaan jäänyt pois, en ole koskaan tehnyt varsinaista päätöstä olla juomatta. Teininä join, koska muutkin teki niin. En ole koskaan pitänyt alkoholin mausta enkä humalasta. En tiedä juonko joskus, mutta nyt on mennyt viitisen vuotta ilman, ikää 27.

Vierailija
4/11 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen koko ikäni ollut. tosin en tiedä, voiko minua absolutistiksi sanoa, kun kirkossa kyllä otan ehtoollisviinin, vaikka siinä olisi prosentteja.

Vierailija
5/11 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen koko ikäni ollut. tosin en tiedä, voiko minua absolutistiksi sanoa, kun kirkossa kyllä otan ehtoollisviinin, vaikka siinä olisi prosentteja.

Ihan alkoholiriippuvaisen merkki. Mieti tarkkaan, kannattaisiko jättää ottamatta!

Vierailija
6/11 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käytännössä monet luulevat niin. En ole koskaan kokenut kännejä, enkä humalahakuista juomistakaan ole harrastanut. Samoin on vielä se ensimmäinen tupakkakin kokematta. Pitkiä aikoja olen ilman sitten taas välillä juon viiniä, shampanjaa ym, jos on esim juhlat. Ja parhaaseen lihapataani tulee aimo loraus punaviiniä.

Tällainen siis löytyy, mutta absolutisti en ole.

Vierailija
7/11 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö joka viikko ehtoollisella?

Ihan alkoholiriippuvaisen merkki. Mieti tarkkaan, kannattaisiko jättää ottamatta!

;)

Vierailija
8/11 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdistely. Kuulostatte oikeasti joltain 5 v. pikkutytöltä joka vannoo kun on pappa käskenyt, että en ikinä juo, enkä polta tupakkaa!

Vierailija
9/11 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en juo alkoholia ollenkaan, en ole koskaan juonutkaan. Sain viettää lapsuuteni alkoholistien kanssa ja tein jo hyvin varhain päätöksen, että jos joskus saan omia lapsia, niin heidän ei tarvitse samaa kokea.

Mieheni saattaa ottaa vuodessa muutaman oluen/viinilasillisen ruoan kanssa ravintolassa, polttareilla tai työmatkoilla. Kotona hän ei juo. (hänen oma päätöksensä) Iät on 28 ja 31.

Vierailija
10/11 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voi nuo yhdistää:)

Itse kyllä koen olevan absolutisti vaikka ehkä kerran 5 vuoteen tulee maisettua tilkka shamppanjaa tai viiniä, jos on tilaisuus jossa siitä kieltäytyminen auheuttaa turhaa hämmenkiä tai mielipahaa. Esin lapsen yo- juhliin kumminsa oli ostanut aidon shampanjan ja tyttäreni toki oletti minunkin maitavan hiukan.

yhdistely. Kuulostatte oikeasti joltain 5 v. pikkutytöltä joka vannoo kun on pappa käskenyt, että en ikinä juo, enkä polta tupakkaa!

Vierailija
11/11 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ei kuulu mieheni ja minun elämääni. Emme tarvitse sitä mihinkään tai nauti sen kuluttamista, joten mitäs sitä turhaan...

Tosin ollaan oltu täysin raittiiita koko elämämme

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi