Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te kestätte

Vierailija
26.02.2010 |

sellaisia puolisoita jotka kittaa kaljaa tai viinii joka ilta? Mä en jaksais katella.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko on kittaaminen? Onko sinulla joku stereotypia päässäsi, että alkoholia voidaan vain kitata? Olen kyllä sitä mieltä, että lasillinen valkoviiniä ei ole kittaamista vaan hyvä juoma iltapalan kanssa.

Mutta mun mielestä kittaaminen on aika tolkutonta juomista, vähintää joku sikspäkki illassa ja mä tiedän että sellaisia miehiä on olemassa. Oma ei onneksi ole. Valkoviinilasillinen illassa ei oo niin paha, mutta kyllä sekin jo ongelmaa lähentelee jos se pitää joka ilta saada. En ymmärrä1

Miten viinilasillisen juominen on ongelma? Suvussani ei ole alkoholiongelmaisia ihmisiä, mutta ei myöskään tiukkapipoisesti lasillisen juomiseen suhtautuviakaan. Johtuuko täysraittiusasenne lapsuuden kokemuksista? Esim. juoppo isä?

En vaan koe hyväksi sitä että joka ilta kaipaisin viinilasillista. Jokainen tavallaan, mun mielestä se on outoa. Joo ja kyllä, isäni oli juoppo, mutta ei kotona juonut.

Toisaalta aina muistetaan kertoa miten keski-euroopassa juodaan, mutta se jätetään mainitsematta miten paljon siellä on maksa-sairauksia, esim. ranskassa ne lähentelee euroopan kärkeä.

Vierailija
42/47 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kittaamisella sitä, että jos joka päivä ottaa pari niin siitä tulee jo kittaamista. Ja mitä iloa siitä on? Muuta ku tulee läskiä koska alkoholi lihottaa. Mihin tää siis perustuu?Mikä on sen tarkotus? Ja en sylje lasiin mut en viittis ees aukasta yhtä pulloo himassa ja mennä sit nukkuu. Mielummin otan joskus hyvässä seurassa enemmän ja harvemmin. Halusin lähinnä tietää että mikä on sen ILO?????

En ymmärrä, mikä ilo on siinä, että juo enemmän? Humalatila ei ole mikään miellyttävä minusta. Juon joka päivä lasillisen, viikonloppuina kolmekin, mutta en koskaan enempää. EN todella halua humalaa, sen tuomaa iloa minä en ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sä juot kolmeki lasillista viiniä niin kyllä sä huppelissa sit olet jo. Miks et juo vettä? Tai jos se on vaan niin SAIRAAN hyvää ni onha niitä alkoholittomia vaihtoehtoja kaljassa sekä viineissä, että älkää puhuko paskaa. Eikä hyvässä seurassa välillä enemmän juominen tarkoita helvetillisiä kännejä. JA JOO OLEMME SUOMALAISIA JA MEILLÄ ON SUOMALAISIA TAPOJA. Siis emme ole missään Italiassa.

Vierailija
44/47 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne muutkin juovat, minäkin olen juonut jopa muslimien seurassa

suomalaiset on aivopestyä kansaa, ei auta huuhtelu, ei linkous

Vierailija
45/47 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sä juot kolmeki lasillista viiniä niin kyllä sä huppelissa sit olet jo. Miks et juo vettä? Tai jos se on vaan niin SAIRAAN hyvää ni onha niitä alkoholittomia vaihtoehtoja kaljassa sekä viineissä, että älkää puhuko paskaa. Eikä hyvässä seurassa välillä enemmän juominen tarkoita helvetillisiä kännejä. JA JOO OLEMME SUOMALAISIA JA MEILLÄ ON SUOMALAISIA TAPOJA. Siis emme ole missään Italiassa.

Niillä on viinin kanssa yhteistä vain nimi ja vihreä pullo. Viiniä juodaan, koska se on hyvänmakuista. Alkoholiton on pahanmakuista.

Kun juon tänään kolme lasillista (16 cl) viiniä, en todella ole "huppelissa". Klo 18-24 välillä hitaasti juotuna ruoan kanssa en koe humalatilaa. En toksi lähde autolla ajamaan, mutta en ole juovuksissakaan. Johtuuko siitä, että kun juon joka päivä sen lasillisen, kestän pe-la sen kolme?

Yritän siis sanoa (en huutaa), että sellainen ihminenkin, joka juo alkoholia humalaansa ymmärtäisi, että sitä voi juoda siksi, että se on hyvää. Nyt kyllä puhun siis vain viineistä...

Vierailija
46/47 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholittomia oluita ja viinejä on aivan älyttömän pieni valikoima saatavilla verrattuna alkoholilliisiin versioihin. Kaikista vaihtoehdoista ei myöskään ole holittomia versioita (esim. kaikista rypäleistä ja oluttyypeistä), joten aina sellaista ei ole mahdollista valita, tai jos on niin läheskään kaikki eivät ole hyvän makuisia: itse olen onnistunut löytämään vain yhden mielestäni hyvän holittoman version kustakin ryhmästä (punaviini, olut, siideri, valkoviini) enkä ainakaan minä jaksa iänkaiken paria samaa juomaa juoda.

Itse juon yleensä 1-3 annosta illassa, mutten joka päivä.

jos sä juot kolmeki lasillista viiniä niin kyllä sä huppelissa sit olet jo. Miks et juo vettä? Tai jos se on vaan niin SAIRAAN hyvää ni onha niitä alkoholittomia vaihtoehtoja kaljassa sekä viineissä, että älkää puhuko paskaa.

Vierailija
47/47 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää viinin mausta yhtään (olen maistanu ja sitä litkua en suuhuni laita) Mut kuten olen edellä maininnu, en ymmärrä sellaisia tapoja. Varmasti jos tää juomonen perustuu vain makuun , niin väitä että on esim sellaisia erikoisempia mehuja jotka ovat paljon paremman makuisia ku viini. Eli en usko sen perustuvan vaan siihen että se on hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme