Mistä maasta olet kotoisin?
Kommentit (15)
Onko muita? Jos olette kauniita naisia niin ottakaa yhteyttä.
Ruotsissa syntynyt, molemmat vanhemmat suomalaisia, Suomessa asunut alle 2-vuotiaasta alkaen.
Ihan selkee suomalainen mä olen :) Silti Ruotsi on mulle enemmän kuin mitä se varmaan suurimmalle osalle suomalaisista on.
mutta olen asunut viimeiset 15 v muualla. Enkä taida takaisin tulla ainakaan ennen eläkeikää.
kasvanut Suomessa. Nyt taas Kanadassa. Lapset syntyneet Suomessa ja Kanadassa.
Siellä asuu virolaisia ja siellä puhutaan viron kieltä.
Ei vaikea asia, mutta tuppaa olemaan monilla hakusessa. Eikä siis myöskään ole tykkäämiskysymys, vaan fakta suomen kielessä.
Itse olen kotoisin Suomesta. Henkisiä koteja löytyykin sitten ympäri maailmaa... :)
Olen kotoisin Espanjasta, synnyin Madrid:ssa mutta 1v alkaen asuin suomessa. Muutin takaisin espanjaan
Suomessa olen syntynyt mutta toinen vanhemmista on ulkomaalainen ja minulla on kaksoiskansalaisuus. Olen asunut ulkomailla oikeastaan koko aikuisikäni.
Suomalainen olen, tosin olen asunut Barcelonassa jo yli 15v.
Synnyin Venäjällä ( Tai no tarkemmin ottaen Ufassa mutta kuiteski ) Muutettiin perheen kanssa Suomeen kun olin 8. Nykyään asun Saksassa. Ja ikää on 27v.
Mä olen syntyjäni Suomesta, mutta niin pienestä asunut Ruotsissa että sen koen henkiseksi kotimaakseni edelleen vaikka nykyään taas Suomessa.
Somalia mutta nyt olen suomalainen
Suomessa tosin asunut jo reilu 15 vuotta (ja ikää 22). Toinen vanhemmistani kuitenkin ihan suomalainen että ihan 100% eestiläinen en kuitenkaan ole. Mutta eestin koen enemmän kotimaaksi kuin suomen...