Ostokset jäi kassalle;( Voi köyhyys;(
Luulin, että tänään tuli lapsilisät, ja kävin kampaajalla, ja sitten menin kauppaan... No lapsi ostin herkun ja rupesi syömään huomaamattani jo heti kun oli mennyt kassalta... no minulla ei ollutkaan katetta enää, ja jouduin jättämään ostokset siihen....LUOJAN KIITOS oli käteistä lapsen herkkuun, se vielä olisi ollut noloimmista nolointa, jos senkin olisin joutunut ottamaan lapsen suusta;( Iha todella nolo ja inhottava tilanne... täytyy vaihtaa kyllä kauppaa, ja syödä taas kaurapuuroa;(
T:köyhä nuori yh-äiti;(
Kommentit (32)
olen äitiyslomalla ja juuri hommasin visan 3000 luottorajalla. Että kyllä äitiyslomallakin oleva voi visan saada, siis tietenkin jos on vakkarityö mihin palata.
No kerran kävi noin, kun unohdin sanoa, että maksan käteisellä.
Nolotti, kun tilillä ei ollut rahaa, mutta lompakossa kylläkin.
Mulla plussa kortti maksukortissa.
Huomasin tänään, että verkkopankin (OP) tilitapahtumissa lapsilisät näkyvät jo tänään, toki päiväys oli huomiselle. Voisi siis helposti käydä niin, että katsoo huolimattomasti, että ne jo olisivat tilillä.
Älkääs nyt enää lyökö lyötyä:
Me olemme varsin hyvätuloinen perhe noin tilastollisesti, mutta koska olemme halunneet lyhentää asuntolainaa mahdollisimman suurella summalla, meille käy liki joka kuukausi niin, että ennen palkkapäivää tili käväisee lähellä nollaa. Usein on silloin ollut suoraveloituksessa joku iso lasku, jota kumpikaan ei ole muistanut. Suoraveloituksessa olevat laskuthan eivät näy verkkopankissa ennen kuin pari päivää ennen eräpäivää.
Kyllä me "kaupan tädit" ollaan kaikki nähty, eikä yksittäiset ihmiset välttämättä edes jää mieleen. Ihan turha tuon takia vaihtaa kauppaa.
itse olen kotihoidontuella ja soitin pankkiin hommatakseni visan. Ei saa visaa jos on kotihoidontuella vaikka ois kuinka vakipaikka mihin palata. näin siis ainakin osuuspankissa.
Ei kukaan anna lapsensa syödä ennen kuin tavara on maksettu. Se on varastamista.
kun olin osa-aikaisena myyjänä. eli pienet tulot. luottoraha 2000 e. tästä jo 5 v aikaa kyllä. on se hyvä olla olemassa, ja hyödyllinen sellaiselle ihmiselle joka ei sitä käytä kuin sen minkä pystyy maksaa.
Voin kuvitella. Sinua varmasti v-tutti. Pitää joskus käydä kampaajalla, olipa köyhä tai rikas. Visaa ei kannata hankkia, jos on köyhä niin ei ole sitten maksaa visa laskuja takaisin ja sitten kertyy kaiken huonon päälle vielä velkaakin :)
osuuspankista nimenomaan sain visa-kortin äitiysvapaalla, tein netin kautta hakemuksen ja heti hyväksyttiin.
..kyllä vaan aika monikin antaa lapsensa syödä kaupassa ennen maksamista.Ärsyttävää!!!
ja jos lapsi ehtii juoda pillimehun tai syödä karkin ennen kassallemenoa niin siitä ei edes makseta. Karkkipaperi laitetaan piiloon hyllyn taakse. :(
..kyllä vaan aika monikin antaa lapsensa syödä kaupassa ennen maksamista.Ärsyttävää!!!
kyllä minuakin katsotaan alentuvasti, kun olen niin out of fashion kaikin tavoin, mutta kaikkea ei voi saada.