Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saat kutsun Marttojen kotiruokakurssille sossun, diakonin,yms. kautta ÄLÄ MENE.

Vierailija
25.02.2010 |

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi ihmetys. Itse tehdyt hedelmä- ja marjasoseet (jollei nyt ole ilmaisia hedelmiä ja mummon keräämiä ilmaisia marjoja)

Niitä marjoja on kyllä lupa kerätä muillakin kuin mummoilla.

monta kertaa kiinnittänyt huomiota, että täällä av:lla tuntuu monella olevan sellainen käsitys, että vain mummot käy marjassa, pakastaa, säilöö ja hilloaa. Voihan sitä tehdä itsekin. Ei ole vaikeaa.

Vierailija
42/47 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuunko keräämään viinimarjat teidän pihalta? Ja missä niitä marjoja säilyttää jos ei ole sitä pakastinta edelleenkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruuanlaittohan on miesten työtä. Minä ainakin laittaisin mieheni semmoiselle kurssille.

Vierailija
44/47 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä sinne marjametsään pääsee jos ei ole autoa? Tuunko keräämään viinimarjat teidän pihalta? Ja missä niitä marjoja säilyttää jos ei ole sitä pakastinta edelleenkään?

että nää kaikki vastaukset on sulle henkilökohtaisesti. Marjoista voi muuten keittää hilloa ja mehua, ja bussillakin voi matkustaa.

Eikä sun tarvitse käydä marjassa jos et voi tai ei kiinnosta, mutta yllättävän monelle ei tule mieleen, että ne metsämarjat on tosiaan ilmaisia ja niitä on suht helppo käydä sieltä metsästä hakemassa.

Vierailija
45/47 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas tää ap, älkää vastailko sille.

psykomamma vauhdissa.

Vierailija
46/47 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan erikseen sovitaan. Meillä on niitä yli oman tarpeenkin, samoin omenoita.

Vierailija
47/47 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoinpitelee lastaan kun se ei suostu tekemään soseita itse, vaan osta ne kaupan purkista. Ja muutenkin Martoilla asenne että lapsiperheiden köyhyys johtuu vain ruuanlaittotaidottomuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän