Jahas, tää mamma saikin sitten lähtöpassit YT-neuvottelujen
seurauksena. Enhän ollutkaan viime vuonna kuin 4kk lomautettuna ja nyt taas muuta mukavaa...
Kommentit (24)
Saat opiskella ansiosidonnaisella ja vielä korotetulla - otapa selvää.
Ota ehdottomasti selvää asiasta!
Ota ehdottomasti selvää asiasta!
ja työkkärilläkin kesti 3kk ottaa selvää.
Ongelma on siinä, että mä otin sen koulupaikan vastaan 3vko ennenkuin sain kenkää.
Jos mä olisin ottanut paikan vastaan vasta sen jälkeen, kun olen saanut potkut, mä olisin saanut sen korotetun ansiosidonnaisen.
tai jos mä olisin ehtinyt opiskelemaan niin kauan, että mä todistettavasti pystyn opiskelemaan ja tekemään töitä samanaikaisesti, niin mä olisin saanut ansiosidonnaisen. Mä aloitin kouluni vaan todella väärään aikaan :(
(mähän olin ottanut myös pankista lainaturvan, mutten saa nyt sitten sitäkään, kun en olekaan työtön...).
Toivon todella, että asiat järjestyvät sinulle parhain päin. Noin huono tuuri ei voi jatkua.
ja työkkärilläkin kesti 3kk ottaa selvää.
Ongelma on siinä, että mä otin sen koulupaikan vastaan 3vko ennenkuin sain kenkää.
Jos mä olisin ottanut paikan vastaan vasta sen jälkeen, kun olen saanut potkut, mä olisin saanut sen korotetun ansiosidonnaisen.
tai jos mä olisin ehtinyt opiskelemaan niin kauan, että mä todistettavasti pystyn opiskelemaan ja tekemään töitä samanaikaisesti, niin mä olisin saanut ansiosidonnaisen. Mä aloitin kouluni vaan todella väärään aikaan :((mähän olin ottanut myös pankista lainaturvan, mutten saa nyt sitten sitäkään, kun en olekaan työtön...).