Cocillana yskänlääke, oletteko antaneet sitä lapsillenne?
Kommentit (8)
Ei herranen aika!Sehän on keskushermostoa huumaava lääke!Sitä ei pitäis määrätä kenellekään.
mutta silti pakko myöntää että olen antanut kun on ollut pakko jo nukkua koko perheen. Itse vetelen ihan huoletta kipeenä; hyvin lähtee niin yskä kuin tajukin. Joo tiedän tästä saan nyt kuulla ihan varmasti, mutta ei ne unettomat kipeät yöt esim viikko putkeen tee kovin hyvää nekään, kellekään..
antais lapselleni sitä yskänlääkettä! itselleni määrättiin sitä alkuraskaudessa, kerran otin ja seuraavana päivänä alkoi verinen vuoto.
Olen antanut lapselleni ja on ollut hyvä.
toi yskä on siinä mielessä ikävä juttu, että sitä ei saa loppumaan kun sotkemalla keskushermoston toiminnan, aikuisellakaan.
Mutta käsittääkseni tällä hetkellä hoitosuositus lasten yskään Suomessa on, että ei mitään lääkkeitä, yskä menee pois yskimällä. Oletan, että astmaatikkojen yskä on sitten toinen juttu ja siihen on toiset ohjeet, mutta siis tämä tälläinen flunssayskä.
jos joku sitä saa lapsille annettua.. itselleni sitä määrättiin ja maku oli niin kamala etten enää toista kertaa koskenutkaan siihen :D
Ja tosiaan on aika tujua tavaraa muutenkin...
Täällä on kyllä lääkäri joka määrää sitä jo muutaman kuukauden ikäisille vauvoille! Ihan hyvä, fiksu ja ajattelevainen lääkäri, mutta en mäkään sitä ymmärrä kuinka tuota määrää kapaloisellekin!
Ei herranen aika!Sehän on keskushermostoa huumaava lääke!Sitä ei pitäis määrätä kenellekään.