Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva 8kk syö ihan mitä tahansa. Kaikki maistuu, nyt on tuhannen taalan paikka ja

Vierailija
25.02.2010 |

vanhemman vastuu ruokkia lapsi täydellisen terveellisesti, koska maistuvuuteen ei tarvitse kiinnittää huomiota. Mitä siis tarjota? Paras mahdollinen ruokavalio vauvalle?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jo 6 vuotias on myös samanlainen, että kaikki menee. Ollut vauvasta asti. Nyt kun minulla on myös 8 kuinen, niin vauva on todella nirso!! Ja ai että on ärsyttävää kun on tottunut ettei paljon tarvitse miettiä mitä vauvalle syöttää. Vauva alkaa vääntämään naamaansa jo ennen kuin ruoka on suussa.

Vierailija
2/4 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten olen antanut totutella koostumukseltaan "ikävämpiin" ruoka-aineisiin esim. herneisiin ja sellaisiin ryynisiin ja karkeisiin ruokiin kun kerran maku ei töki. Mahdollisimman reilusti kasviksia, erikoisempiakin makuja usein ja raasteita. Puolukkaa, herukkaa, valkosipulia...Ajattelin, että ideana totuttaa mahdollisimman laajaan kirjoon ruokia, kyllä nämä "kaikki menee mulle" -vauvatkin jossain vaiheessa sitten alkavat, todennäköisesti ainakin,karsia ruokiaan, onpahan ainakin varaa siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. se jolla myös lapsi jolle menee kaikki.

Vierailija
4/4 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

gluteenia ei ole vielä saanut, eikä muuta sormiruokaa kuin maissinaksuja. Mitä sormiruokaa antaisitte tuon ikäiselle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi