Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en voi sietää ketään. Miksi ihmiset ovat joko tyhmiä tai ilkeitä?

Vierailija
25.02.2010 |

Olen täysin kyllästynyt ilkeisiin ihmisiin. Puhdasta ilkeyttä, ylenkatsomista, ei tervehditä, ei vastata viesteihin tai puheluihin (työasioita), puhutaan pahaa selän takana, ilkeillään suoraan. Hemmetti! Nyt minäkinlopetan ystävällisen käytöksen. Turha odottaa kohteliaita pyyntöjä, hymyä, iloista tervehdystä tai mitään muutakaan.

Olkoon.

Ja ne jotka eivät ole ilkeitä, ovat tyhmiä. Puuttuuko ihmisiltä osa aivoista, vai miksi ei tajuta päivänselviä asioita? Kaikki pitää tehdä itse. En voi luottaa että joku tekee sen minkä lupaa. Joudun taustalla tekemään kaikki itse, koska asioiden hoitamattomuus kaatuu kaikkien haitaksi. Prkl.

Ja vielä yksi: Miksi ihmeessä pitää mennä sohimaan katolle ja rääpimään sieltä lumia EPÄTASAISESTI ja jättää ne pudonneet lumet ajoväylälle kun juuri on tilattu työmies tätä hommaa tekemään? Hullu naapuri repi sieltä täältä lumia ja oli ylpeä itsestään. Ja työmies, joka veloittaa siitä melko paljon, tulee illalla. En ymmärrä, en.

Ja miksi sitä lunta ylipäätään pitää rääpiä sieltä täältä? Tasaisesti jakautunut kuorma ei rasita, mutta epätasainen aiheuttaa vääntöä ja taivutusta rakenteisiin. Eli haittaa tekevät. Mutta kun ei voi uskoa, ei sitten millään.

En ole tästä maailmasta. En sovellu tähän yhteiskuntaan. PRKL.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi