Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pakkasella pestä ikkunoita? Olen uusavuton :(

Vierailija
25.02.2010 |

Vieraita tulossa ja aurinko paljastaa likaiset ikkunat, auttakaa naista hädässä???

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein niin, lasten sormenjäljet alkoi häiritä, juurikin kun aurinko paistaa.

Vierailija
2/10 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkohoolipitoista lasinpesunestettä, itse käytän ammattikäyttöön tarkoitettua ja tämä kestää kyllä aina - 20, mutta kulutus on tietty sen mukaista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mä olen pessyt meillä tuota sisintä lasia, kun niihin ilmestyy viikottain tahmajälkiä.

Kerran olen jäädyttänyt yhden ikkunan, kun olen pakkasessa yrittänyt pestä. Eli se ei kannata! :)

Vierailija
4/10 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä alkoholipitoista pesuainetta tai lisää vetee viina,ei jäädy niin nopsasti :)

Vierailija
5/10 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos ulkopinnat peset niin laita pesuveteen tuulilasinpesuainetta joka ei jäädy.

Vierailija
6/10 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulilasinpesuneste! :) Mutta millä välineillä olisi parasta pestä, sisältä ja ulkoa? Pakko myöntää että äiti on aina pessyt ikkunat.. *nolo*

Vierailija
7/10 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pirtua tai jäänestoainetta sekaan niin eiköhän se onnistu.

Vierailija
8/10 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen pirtun niin lakkaa likaiset ikkunat häiritsemästä :D t.ap

Vierailija
9/10 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pesisit vain ikkunan sisäpinnan ja että pyytäisit äitiäsi opettamaan oikeat otteet. Ikkunnanpesutapoja on varmaan yhtä monta kuin on pesijöitäkin.

Minulla on "ikkunanpesin", lastatyyppinen kapine, jonka päälle vedetään mirkokuitupäällinen, sillä pesen. Kuivaan lastalla ja lastoja minulla on kaksi erilevyistä. Lisäksi lastoille varsi, ettei tarvitse kiivetä. Kaikki ovat Sinin tuotteita ja olen niihin tyytyväinen.

Ja siis vanha perinnetieto opettaa, että talvipakkasilla ei pestä ikkunoita. Kaikkien ikkunat näyttävät kevättalven auringossa yhtä törkeiltä. :)

Tuulilasinpesuneste! :) Mutta millä välineillä olisi parasta pestä, sisältä ja ulkoa? Pakko myöntää että äiti on aina pessyt ikkunat.. *nolo*

Vierailija
10/10 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen pirtun niin lakkaa likaiset ikkunat häiritsemästä :D t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi