Voiko pakkasella pestä ikkunoita? Olen uusavuton :(
Vieraita tulossa ja aurinko paljastaa likaiset ikkunat, auttakaa naista hädässä???
Kommentit (10)
alkohoolipitoista lasinpesunestettä, itse käytän ammattikäyttöön tarkoitettua ja tämä kestää kyllä aina - 20, mutta kulutus on tietty sen mukaista...
Ainakin mä olen pessyt meillä tuota sisintä lasia, kun niihin ilmestyy viikottain tahmajälkiä.
Kerran olen jäädyttänyt yhden ikkunan, kun olen pakkasessa yrittänyt pestä. Eli se ei kannata! :)
Käytä alkoholipitoista pesuainetta tai lisää vetee viina,ei jäädy niin nopsasti :)
mutta jos ulkopinnat peset niin laita pesuveteen tuulilasinpesuainetta joka ei jäädy.
Tuulilasinpesuneste! :) Mutta millä välineillä olisi parasta pestä, sisältä ja ulkoa? Pakko myöntää että äiti on aina pessyt ikkunat.. *nolo*
pirtua tai jäänestoainetta sekaan niin eiköhän se onnistu.
sen pirtun niin lakkaa likaiset ikkunat häiritsemästä :D t.ap
että pesisit vain ikkunan sisäpinnan ja että pyytäisit äitiäsi opettamaan oikeat otteet. Ikkunnanpesutapoja on varmaan yhtä monta kuin on pesijöitäkin.
Minulla on "ikkunanpesin", lastatyyppinen kapine, jonka päälle vedetään mirkokuitupäällinen, sillä pesen. Kuivaan lastalla ja lastoja minulla on kaksi erilevyistä. Lisäksi lastoille varsi, ettei tarvitse kiivetä. Kaikki ovat Sinin tuotteita ja olen niihin tyytyväinen.
Ja siis vanha perinnetieto opettaa, että talvipakkasilla ei pestä ikkunoita. Kaikkien ikkunat näyttävät kevättalven auringossa yhtä törkeiltä. :)
Tuulilasinpesuneste! :) Mutta millä välineillä olisi parasta pestä, sisältä ja ulkoa? Pakko myöntää että äiti on aina pessyt ikkunat.. *nolo*
sen pirtun niin lakkaa likaiset ikkunat häiritsemästä :D t.ap
Tein niin, lasten sormenjäljet alkoi häiritä, juurikin kun aurinko paistaa.