Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko POP joku laadukas lastenvaatemerkki?

Vierailija
24.02.2010 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiton paljon hintavampi se kyllä on.

Vierailija
2/6 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseisen merkin vaate... eikä lisää tule. Paita hajos heti ekalla pitokerralla. Kyseessä on vauvan paita joten ei oo kulumisestakaan kiinni..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkohaalari ja oikein ihmettelen ettei mennyt ollenkaan rikki kun lapsi oli just siinä iässä kaatuili koko ajan polvilleen. Toinen haalari, samaan aikan hankittu-meni rikki ekalla viikolla polvista.

Vierailija
4/6 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvinä kahdenkin lapsen käytön. Hintavia toki ovat, mutta tosi kivoja ja mielestäni laadukkaita.

Vierailija
5/6 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes kaikki uutena ostettavat lastenvaatteet ostan nykyään sieltä. Ja kirppareiltakin tulee bongattua rekeistä tuttuja pop-kuoseja, kestävät näet todella hyvänä lapselta toiselle. Ulkovaatteita olen raskinut ostaa sieltä vasta viime keväästä alkaen ja olen ollut todella tyytyväinen laatuun ja käyttöominaisuuksiin. Yksikään vaate ei ole mennyt vielä rikki.

Sinä, jonka vauvanpaita oli mennyt heti rikki, vie paita liikkeeseen niin lähettävät ompelijalle korjattavaksi. Ystävälleni kävi juuri noin, ja paita korjattiin vaikka ei ollut enää kuittikaan tallessa.

Vierailija
6/6 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ostan suurimman osan alesta jopa -70%, ulkovaatteitakin löytyy ainakin täältä paikallisesta popista -50%. Normaalihinnalla ostettuna esim. pitkähihainen trikoopaita maksaa n. 19-25€. Toki sillä rahalla saa kaksi hm-paitaa, mutta ei niistä ainakaan seuraavalle lapselle ole enää mitään iloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän