Suurin pudottaja - miten voivat pudottaa noin paljon viikossa?
Laihduttavat yli kolme kiloa viikossa, se tarkoittaa yli 21 000 kcal energiavajausta.
Siis yli kuuden päivän kulutuksen verran satakiloisella naisella. Sitä varten pitäisi olla koko se viikko syömättä tai treenata hullun lailla, esim. aerobicata 30 tuntia.
Onko se edes terveellistä kun yleensä vauhdiksi suositellaan puolta kiloa viikossa? Miten perustelevat ohjelmassa tuollaisten ennätyspudotusten jahtaamista noin terveyden kannalta?
Kommentit (8)
ja treenaavat kaiken päivää. Ehkä sen takia ovat noin kiukkuisiakin kun on niin kova nälkä/heikko olo? Miksi muuten kilpailijoille ei ole hankittu kunnon treenivaatteita, esim. urheiluliivit naisille?!
Pudottavat vaan minkä irti saavat ja sitten palaavat takaisin vanhaan keräämään pudonneet kilot takaisin korkojen kanssa?
Eivät näköjään todellakaan tähtää pysyvään elämäntapamuutokseen vaan ainoastaan mahdollisimman suuren painonpudotukseen ohjelman aikana ja tähtäimenä on ainoastaan rahapalkinto. Hullun hommaa koko juttu!
ylipainoa, niin aluksi se paino putoaakin huimaa vauhtia, kun aletaan laihduttaan.. Lihavalla ihmisellä painoa voi pudota siis paljon enemmän kuin "laihalla" laihduttajalla.
Voi ajatella ihan maalaisjärjelläkin, että jos on tikun kokoinen ihminen, niin ei oo kovin terveellistä pudottaa paljoa kerralla, kun taas sellainen, jolla paljon ylimääräistä, sitä painoa sitten putoaakin enemmän. Lähtöpaino siis aika ratkaiseva.
Laihdutin 126 kg - 88 kg (johon oon nyt jumahtanut muutamaksi kuukaudeksi) ja taatusti ei lährenyt noin paljon viikossa. Ekalla viikolla kyllä, mutta sitten noin 0,5-1 kg viikossa jos sitäkään. Olin painonvartijoissa.
Olen 177 cm pitkä, mutta oli se 126 kg aika paljon mullekin. Ja oon ihmetellyt ihan samaa.
ja laihiksella syö vaan 2000 niin johan siinä laihtuu eikä ole edes millään kitukuurilla. Liikunta päälle vielä niin siinä se.
en ole katsonut ohjelmaa, mutta ihan vana muistutuksena että tosi läskit on varmasti myös syöneet tosi paljon.
Alkuviikko ilman ruokaa, loppuviikko ilman nestettä.
Onhan niillä paljon pudotettavaakin. Veikkaampa että 120kg painavan on helpompi karistaa 20kg pois kuin vaikkapa 80kg painavan.