Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos parisuhde kaatuu johonkin seuraavista

Vierailija
04.02.2010 |

täysin arkeen ja normaaliin elämää liittyvistä asioista:

- lapsi/useampi lapsi/lapsiluku

- talon rakennus/ remontti

- satunnainen pettäminen

ei parisuhdetta voi kutsua parisuhteeksi. Se oli sitten vaan tottumusta, leikkiä tms.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- satunnainen pettäminen

kolmas.. hmm, en ota kantaa

Vierailija
2/10 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin arkeen ja normaaliin elämää liittyvistä asioista:

- satunnainen pettäminen

ei parisuhdetta voi kutsua parisuhteeksi. Se oli sitten vaan tottumusta, leikkiä tms.

jos satunnaista pettämistä ilmenee, täytyy kyllä miettiä, josko parisuhde silloinkaan on parisuhde, tai ainakaan toimiva sellainen.

muuten olen aika lailla samaa mieltä. meillä on nyt ollut rakennusprojekti meneillään ja voin kertoa, että on raskasta. etenkin kun talo rakennetaan toiselle paikkakunnalle, jossa miehen työt alkoivat jo vuosi sitten ja minun työni täällä piakkoin entisella kotipaikkakunnallamme päättyy vasta elokuussa, jolloin itse pääsen muuttamaan lasten kanssa. nyt vietämme viikot erillämme. rakentamisen alussa mies kävi joka toinen viikonloppu täälla ja minä joka toinen viikonloppu tuolla uudella asuinpaikkakunnalla, mutta nyt kun projekti on lopuillaan, mies on niin kiinni tuossa rakentamisessa työnsä ohella, että pelkästään minä kuljen lasten kanssa siellä.

tämä siis on miehelle raskasta fyysisesti, hän kun tekee työnsä ohella illat taloamme sekä henkisesti, hän kun on hyvin perhekeskeinen ihminen ja haluaisi viettää kaiken ajan perheensä kanssa. nyt hän soittelee nelisen kertaa päivässä, aamuisin ennen töihin lähtöä, ruokatauolla, töistä palatessa ja illalla raksan jälkeen lenkiltä.

minulle tämä on henkisesti raskasta. en pidä siitä, että olemme viikot erillämme, ja tämän välimatkan ajaminen tuntuu jatkuvasti vain rankemmalta. lasten kanssa oleminen ei ole minulle ongelma, en koe sitä raskaaksi, en myöskään sitä, että tavallaan huolehdin kahdesta taloudesta, mutta tämä erillään olo on kurjaa. ja se kyllä heijastuu sitten myös viikonloppuihin.

ei tämä silti suhdettamme ole kaatamassa, vaikka ikävää onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkö että satunnaisesti esim. ryyppyreissuilla käy paneskelemassa jotain vai esim. vaimon ollessa synnytyssairaalassa "erehtyy" vai esim. pitää peliä lähes joka toisen vastaantulijan kanssa ja sattuu silloin tällöin livahtaan vieraisiin tai tuttuihin peteihin?

Vierailija
4/10 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun elämä on raskasta niin parisuhdetta juuri koetellaan. Jos toiseen ei voi luottaa vaikealla hetkellä niin kyllä se suhteesta aika paljon kertoo. Ja kyllä minä menetän luottamukseni jo yhdestä pettämisestä joten siihen meidän suhde ainakin kaatuisi ja mies tietää sen ja on samaa mieltä.

Vierailija
5/10 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun elämä on raskasta niin parisuhdetta juuri koetellaan. Jos toiseen ei voi luottaa vaikealla hetkellä niin kyllä se suhteesta aika paljon kertoo. Ja kyllä minä menetän luottamukseni jo yhdestä pettämisestä joten siihen meidän suhde ainakin kaatuisi ja mies tietää sen ja on samaa mieltä.

Kypsymättömät vaan hengailee keskenään ja leikkii kotia.

Vierailija
6/10 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jokainen saa "leikkiä" omilla säännöillään.

Mun mielestä taas naiset jotka pitää pettävän ukon on säälittäviä enkä pidä itseäni parhaana arvioimaan muiden syitä erota.

Vierailija
7/10 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän silloin ole luottamusta ja kunnioitusta, jos toinen pelittää muualla ja satunnaisesti hyppää sängyissä. Kyllä parisuhteessa on aika paljon vikaa, eikä naisella itsekunnioitusta. Yhden erehdyksen voi laskea ajattelemattomuuden piikkiin ja olosuhteista/katumustilasta riippuen ehkä unohtaa ja selvittää, mutta kroonisen pettämisen sietäminen kertoo läheisriippuvuudesta ja sairaasta parisuhteesta, jossa puoliso ei arvosta eikä kunnioita toista eikä toinen arvosta itseään.

Vierailija
8/10 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä, mutta haloo! jos täytyy pettää sillon suhde ei kyllä ole PARISUHDE vaan ihan jotain muuta.

Vierailija
9/10 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas on säälittävää roikkua esim. pettäjämiehessä. Eihän silloin ole luottamusta ja kunnioitusta, jos toinen pelittää muualla ja satunnaisesti hyppää sängyissä. Kyllä parisuhteessa on aika paljon vikaa, eikä naisella itsekunnioitusta. Yhden erehdyksen voi laskea ajattelemattomuuden piikkiin ja olosuhteista/katumustilasta riippuen ehkä unohtaa ja selvittää, mutta kroonisen pettämisen sietäminen kertoo läheisriippuvuudesta ja sairaasta parisuhteesta, jossa puoliso ei arvosta eikä kunnioita toista eikä toinen arvosta itseään.

Vierailija
10/10 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on selvät molemmille: jos pettää (ainakin jos jää kiinni), niin ulos lentää! Asia on ihan selvä kummallekin..

Ai niin, mut eihän tämä olekaan parisuhde, vaan kypsymättömien ihmisten leikkiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi