Karmein asumismuoto ja -paikka sinulle Suomessa?
Olisiko se Helsingin keskustan kaksio lapsiperheen kanssa? Itäinen lähiö? Maatalo Suonenjoella?
Minä ehkä kallistuisin tähän: Jonkun lestadiolaisvaltaisen pikkupitäjän kirkonkylällä oleva tasakattoinen rivitalo. Auts. Sieltä jos itsensä löytäisi...
Kommentit (55)
Hrrrr... Ajatuskin kauhistuttaa... En kyllä muuttaisi sinne omakotitaloonkaan..
Hrrrr... Ajatuskin kauhistuttaa... En kyllä muuttaisi sinne omakotitaloonkaan..
itse tehdyssä ikuisesti keskeneräisessä talossa av-mammaperheiden ympäröimänä. Ranteet auki olisi siinä oikea ratkaisu.
törmää naapuriin. ja jos ei edes kunnolla tiedä kuka se on. eli ainakin lasten kanssa kerros tai rivari asuminen ei kiitos! en halua olla kodissani hiljaa, mutta en halua kuulla naapuristakaan ääniä.
ja kamalinta olis vielä joku isoliikenteisein tien vieressä asuminen. en siedä edes mitään asutus aluetta.
tai maatilalla, jossa joutuisi oikeasti tekemään navettahommia tai muita raskaita maatilan töitä ja pahimmillaan olisi oman kaivon varassa, joka talvella jäätyisi ja kesällä kuivuisi...
kunhan on oma perhe mukana. Mutta hirveintä mitä voisi tapahtua, olisi huonot naapurit ja heitä kun ei voi etukäteen tunnistaa.
että lääniä omakotitalolle riittää vaikka kuinka, mutta silti se sijaitsee kiinni jossakin valtatiessä.
on Pikku-Huopalahti.
Maahanmuutajia ja ongelmia.
Pahin talo taas S-asuntojen kohde Haagassa.
Vähemmän maahanmuutajia, mutta ongelmia sitäkin enemmän.
Helsinki on maailman (Suomen) napa.............
Puolet asunnoista tyhjiä ja osa asukkaista ns. syrjäytyneitä juoppoja. Asuntoa remontin tarpeessa ja liian pieni. Hyi kun puistattaa jo ajatus!
1) Kerrostalokämppä jossakin Helsingin lähiössä.
2) Vanha omakotitalon rähjä keskellä korpea, pimeiden hiekkateiden perukoilla.
pääkaupunkiseudun jättisuuri lähiö kuulostaa aika ahdistavalta, tosin myös joku todellinen perähikiä. Mutta pahinta varmaan olisi asua kaukana merestä (yli 50km päässä)! Mua alkaa aina ahdistamaan sisämaassa.
mitä kauempana sieltä sitä kamalammalta ajatus tuntuisi...
kerrostalossa keskellä helsinkiä.
ulkomailla jo pitkälti toistakymmentävuotta
Ihan missä tahansa paikassa kerrostalossa asuminen olisi ihan hirveää..
vaan ajatuksella, että ihan omalla ja isolla rahalla asuisin, niin sitten joku isomman kaupunkin taajamaan pellolle rakennettu avaimet käteen -omakotitaloalue, jossa koko asumiskanta 2000-luvulta ja naapurit kyttäävät toistensa asioita.
Nimim. onnellinen lapsiperhe elementtitalossa Helsingissä
Kesälä sielä on kiva käydä pyörähtämässä, mutta asumaan en sinne haluaisi. Mulla pitää olla tilaa ja naapurien ei tarvitse olla vieressä.