Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako perheen teini(t) kuulla vanhempien seksiääniä?

Vierailija
23.02.2010 |

Eli pitääkö vanhempien elää niin, ettei mukamas seksiä harrasteta ollenkaan? Vai laitetaanko makuuhuoneen ovi kiinni ja sanotaan, ettei nyt saa tulla tänne?

Missä voisi olla "turvassa" teinin korvilta?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän seksi teinien suuntaan eikä toisinpäin myöskään. Kun makkarit eri kerroksissa eikä seinän takana niin ei tarvitse äänien kuulumista edes pohtia.

Vierailija
62/70 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään tarvitse kuunnella toisten seksiääniä oli sitten teini tai aikuinen! Eikä todellakaan teinin tarvitse kuunnella omia vanhempiaan. Kyllä sen seksin voi hoitaa ilman huutoa, tai sitten sellaiseen aikaan ja sellaisella hetkellä, ettei teinit kuule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla seksi on niin privaatti asia, ettei ne aanet kuulu muiden korviin kuulua eika etenkaan lasten. En itsekaan tykkaisi jos meilla yokylassa olevat mekastaisi (aikuiset tai teinit), samoin hotellissa joskus on kuullut ja on se jotenkin vaivaannuttavaa vaikka suhtautuisi seksiin kuinka avoimesti. Miettikaa itse miten vaivaannuttavaa se on sitten teinista, joka muutenkin painiskelee naiden seksuaalikysymysten ja oman heraavan seksuaalisuutensa kanssa 24/7.

Me ollaan uusio-pari, muutama vuosi yhdessa ja meidan seksielama on erittain vilkasta. Mutta kun miehen teinit kylailee, en kylla uskalla paljoa harrastaa. Nukkuvat seinan takana ja minua ei huvita ajatus etta kuulisivat jotain, kun nautinnosta aina lahtee luonnostaan aania ja sankykin meilla natisee. Nolottaa pelkka ajatuskin, etta he kuulisivat meidan aikuisten valiset touhut.

Vierailija
64/70 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vttu. En mä osaa ajatella oikein mtn. MUn porukat pani melkein joka yö kun asuin himassa ja 3v nuoremman veljen kanssa jouduttiin sitä kuuntelemaan.

Vierailija
65/70 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas me vanhemmat joudumme kuuntelemaan kun tyttäreni ja hänen poikakaverinsa panevat lähes joka yö eli aina kun poikakaveri yöpyy meillä. Muulloin panevat pojan kotona mutta sitä ei ooneksi joudu kuuntelemaan. Ei siinä muuten mitään mutta harmittaa kun itse ei saa enää koskaan kun miestä ei kiinnosta. Teillä muilla on asiat hyvin kun teinit ne jotka kuuntelee!

Vierailija
66/70 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voisin kuvitella että välillä jotakin kuuluu. Me nukumme alakerrassa ja harrastamme seksiä aina kun lapset ovat kotona omassa makuuhuoneessa lukkojen takana. Yleensä vielä noin puolenyön maissa, eli yritämme aina odottaa että nukkuvat, mutta väkisin kuitenkin varmaan kuulevat välillä joitakin ääniä. Emme kuitenkaan halua luopua seksistä vaan ahrrastamme sitä. n. 3-5krt/vko, lapset ei kuitenkaan voi minun mielestäni vanhempien seksiasioista päättää!

Vierailija
67/70 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vttu. En mä osaa ajatella oikein mtn. MUn porukat pani melkein joka yö kun asuin himassa ja 3v nuoremman veljen kanssa jouduttiin sitä kuuntelemaan.

Just tällaistä en pidä sopivana "perhe"elämänä.

Olen tosi pahoillani että sulla on ollut tommoista. Ei olisi kuulunut olla niin, että lapset on tahtomattaankin osallisena vanhempien seksielämässä.

Samoin jos mun teini panisi tyttö/poikaystäväänsä meillä kaikki yöt niin että se häiritsisi meitä vanhempia (tai muita lapsia!) niin pitäisi vaan asettaa ehdot että ne hommat kuuluu sitten vasta omaan kotiin, heilläkin.

Vierailija
68/70 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On onneksi sikäli poikkeuksellinen yksilö, että menee ajoissa illalla nukkumaan.

Kyllä me yritetään olla niin, että lapset ei kuulisi ja alkaisi miettiä, mitä noi tekee, mutta en mä myöskään ala esittää lapsille, ettei meillä ole seksiä, kun kumminkin on.

Vierailija
69/70 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli pitääkö vanhempien elää niin, ettei mukamas seksiä harrasteta ollenkaan? Vai laitetaanko makuuhuoneen ovi kiinni ja sanotaan, ettei nyt saa tulla tänne?

Missä voisi olla "turvassa" teinin korvilta?

Kenenkään ei pidä jotuua kuulemaan teidän seksiä. Ei naapureiden eikä TODELLAKAAN lapsienne.

Vierailija
70/70 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä riippuu vähän, millainen kodin ilmapiiri muuten on. Jos kotona on turvallista ja asioista puhutaan perusavoimesti, niin tuntuisi että vanhempien seksiäänien kuuleminen joskus vahingossa olisi lähinnä humoristista. Ja siitä voisi teini naljaillakin vanhemmille. Mutta jos koti on tulehtunut, eikä siellä puhuta mistään asioista, siellä on henkistä ja mahdollisesti fyysistäkin väkivaltaa, vanhempien seksiäänet ei tunnu sopivalta muutenkin sairaaseen ilmapiiriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi