Saako perheen teini(t) kuulla vanhempien seksiääniä?
Eli pitääkö vanhempien elää niin, ettei mukamas seksiä harrasteta ollenkaan? Vai laitetaanko makuuhuoneen ovi kiinni ja sanotaan, ettei nyt saa tulla tänne?
Missä voisi olla "turvassa" teinin korvilta?
Kommentit (70)
vaikka tietäisi, mitä makkarissa tapahtuu niin opetelkaa nyt olemaan pitämättä sellaista kiljuntaa, että kuuluu muillekin. Miettikää, haluaisitteko itse kuunnelle toisten seksiä...
Teinien ei pitäisi kuulla seksiääniä. Mutta on tosi hankalaa, koska en enää synnytysten jälkeen tunne ollenkaan miehen kalua. Joten ainoa, mikä minuun tehoaa, on klitta-ärsytin ja se pitää kamalaa ääntä. Joten harvassa on seksikerrat.
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä vastauksia!
Olisitko itse halunnut kuunnella omien vanhempiesi seksiääniä? Haluaisitko kuunnella teiniesi seksiääniä?
et oo ikinä kuullu seksileluista, jotka toimivat paristoilla/sähköllä? Niistä leluista kuuluu ääntä....
itse kuulin josksu sängyn natinaa (en muuta), mutta toisaalta vanhempani kuvittelivat että nukuin. Oli siis aina myöhään illalla/yöllä pitkän aikaa sen jälkeen kun olin sammuttanut valot, mulla vaan oli välillä univaikeuksia.
Toisaalta kyllä ymmärrän, he luulivat etten kuule ja olin myös sellainen kotihiiri että ei paljon muita mahdollisuuksia olisi ollutkaan.
Muutama asiallinen vastaus on, mutta ilmeisesti tämä on niin oma ongelmani, ettei muut edes vaivaudu vastaamaan asiallisesti. Helppohan se on lyötyä lyödä.
Mielestäni teinien ei tarvitse kuulla seksiääniä. Tämä aiheuttaa hirvittävää stressiä minulle, joten harvoin edes haluan seksiä. Koskaan ei voi olla varma, herääkö teinit.
Ja vastauksista päätellen, olen ihan idiootti kun edes kuvittelen kenenkään vastaavan, miten/missä voisi harrastaa seksiä ilman pelkoa teinien korvista.
ap
että teini osaa jo aavistaa, että ehkä meidänkin vanhemmat sitä tekee joskus!
Yök, ei todellakaan saa kuulla ääniä. Järjestäkää asiat siten, ettei kuule. Voi muuten olla niin, että teinikin haluaa muuttaa kotoa mahdollisimman nopeasti.
Koskaan ei voi olla varma, herääkö teinit.
Ja vastauksista päätellen, olen ihan idiootti kun edes kuvittelen kenenkään vastaavan, miten/missä voisi harrastaa seksiä ilman pelkoa teinien korvista.
ap
Anteeksi nyt ap (lyöty?), mutta vaikea sitä on uppo-outojen neuvoa mihin kolkkaan kodissanne voisitte mennä. Asutteko kenties kerrostalokaksiossa vai 200 neliön monikerrostalossa?
Tottakai makuuhuoneessa sitä pitää voida harrastaa, mutta eikö teillä ole mitään yksityisyyssopimuksia, tyyliin ovi kiinni = huoneessaolijat haluavat olla rauhassa?
Ja eihän sille mitään voi jos teini herää keskellä yötä ja olette juuri sillä hetkellä puuhailemassa (ilman yliampuvia ääniefektejä), mutta pointti lie ollut useimmilla se, ettei teinin hereilläollessa tai ylipäätään lähekkäisissä huoneissa voi harrastaa mitään huutoseksiä ja seinien paukutusta.
Kukaan ei oikein halua kertoa omia kokemuksiaan tai sitten kenelläkään muulla ei ole ongelmia teinien korvien suhteen.
Meillä mies höyläisi vaikka missä ja miten pikaisesti vaan. Mutta minä en saa sellaisesta yhtään mitään.
Eli apuvälineiden pitämän äänten takia meillä on seksiä _todella_ harvoin. Ei voi mitään, mutta minä en halua seksiä jos tiedossa on, ettei minulla ole mitään mahdollisuutta saada itse mitään.
Meillä pelastuksena on matkailuauto, joka on lämpimässä tallissa kesät talvet.
Meillä mies hoitelee tuon ihan omin sormin...
Joten ainoa, mikä minuun tehoaa, on klitta-ärsytin ja se pitää kamalaa ääntä. Joten harvassa on seksikerrat.
"Jos se minun elämässäni sujuu näin, sen on sujuttava näin kaikkien muidenkin elämässä."
Ihmiset ovat erilaisia, toiset kaipaavat orgasmia varten sellaisia kierroksia, joihin ihmisen käsi ei vain fyysisesti pysty. Älä arvostele, kun et tiedä, mitä kaikkea on taustalla. Tärkeintä kuitenkin lienee, että kaikki tulevat tyydytetyiksi.
Kun tuo tuntui olevan ongelma.
"Jos se minun elämässäni sujuu näin, sen on sujuttava näin kaikkien muidenkin elämässä." Ihmiset ovat erilaisia, toiset kaipaavat orgasmia varten sellaisia kierroksia, joihin ihmisen käsi ei vain fyysisesti pysty. Älä arvostele, kun et tiedä, mitä kaikkea on taustalla. Tärkeintä kuitenkin lienee, että kaikki tulevat tyydytetyiksi.
Seinät nykyasunnoissa on niin ohuita pääsääntöisesti että pienetkin äänet kyllä kuuluvat vaikka ovi olisi kiinnikin.
Sama pulma täälläkin kun teinit heräilevät öisin miten sattuu, ei mitään rauhaa enää vanhemmilla omassa kodissaan! Pakko lintsata töistä ja harrastaa sitä joskus päiväsaikaan kun teinit ovat koulussa. Muuta neuvoa en ole keksinyt.
Ei seksiä tarvitse harrastaa pelkästään yöllä, vaan silloin kun iihen tulee tilaisuus. Meillä teinin huone on yläkerrassa, eikä sinne kuulu alhaalta mitään.
tätä ongelmaa, ratkaistiin asia niin, että ollaan eri kerroksissa ja vieläpä ihan eri päissä taloa!
Lapset on opetettu pienistä pitäen siihen, että kun on sanottu hyvää yötä se tarkoittaa myös sitä! Teineillä on myös oma wc.
on meillä melkein joka yö. En halua kuulla heidän seksiääniään,eivätkä he varmaan meidän. Meillä on makkarissa äänieristetty ovi,jonka saa myös lukkoon.
Ja sen takia meillä harrastetaan todella harvoin seksiä. Lähinnä silloin kun teinit ovat poissa (ovat aina kotona!) tai kun on mahdollisuus mennä esim autotalliin.