14 vuotiaani on tehnyt abortin
Tyttö on ollut todella kiukkuinen ja outo jo jonkin aikaa. Ajattelin sen johtuvan vastasyntyneestä pikkuveljestä.
Sorruin lukemaan tytön päiväkirjaa ja sain asian sieltä selville. Olen aivan shokissa ja järkyttynyt. En tiennyt hänen edes harrastaneen seksiä. En voi ottaa asiaa puheeksi paljastamatta lukeneeni päiväkirjaa.
Mitä tehdä?
Kommentit (10)
Voi hitsi. Varmasti sun pitäisi yrittää järjestää aikaa keskustella tytön kanssa. Kyllähän tuollainen tieto kuitenkin tavallaan kuuluu vielä äidille, kun kyseessä on noin nuori, lapsi oikeastaan itsekin vielä. Varmasti tyttöäsi helpottaisi, kun saisi keskusteltua sun kanssa. Mutta sun pitää ensin ajatella asiaa jonkin aikaa, että et ole syyttävällä mielellä, kun alatte jutella.
Tsemppiä!!
nuori ei voi tehdä ilman että vanhemmille kerrotaan.
eli huono provo.
itse tulin raskaaksi ollessani 14v. ja tein abortin. ensimmäisenä kerroin vanhemmilleni ja he tukivat parhaansa mukaan. hirveä kokemus oli silti. tyhmää provoilla tälaisella joka oikeesti on osa jonkun kipeimpiä muistoja.
Joo hei vaan sinä 14 vuotias olet saanut pikkusisaruksen äitisi on vauvapalstalla ja sinäkin siinä sivussa jotain kirjoittelet.
Koska ei kukaan 14 vuotta vanha voi salata tuollaista asiaa äidiltään. Tällainen asia ilmoitetaan varmasti vanhemmille jos eivät muutoin selvillä ole ilman että äidin pitäisi lukea lapsensa päiväkirjaa. Kuka äiti viitsisikään? Höh.
Onko kiva sisarus? Kyllä tänne voi mielestäni siskotkin kirjoitella ja kysellä vauva juttuja ja muutakin.
ei todellakaan aina ilmoiteta. Itse olen työskennnellyt naistenklinikalla ja tiedän, että 14- vuotiaiden vanhemmille on jätetty ilmoittamatta- eikä ole hoitajan, vaan lääkärin päätös.
Varmasti pitäisi ilmoittaa. 14 vuotiashan on ihan lapsi vielä. Mutta ap:n ikää kuitenkin epäilen. Luulisin ettei äiti täällä pohtisi voiko päiväkirjan salaisuutta paljastaa.
epäilevä
vaihdoion just konetta mutta muuten kaivaisin historiikistä nuo kaikki sinun aiemmat vastaavat provot siitä kuinka olet urkkinut salaa 14-v:si abortista. Vaihda jo levyä.
oli täällä jo pari päivää sitten