g. pahin/hävettävin juttu lapsuutestasi
annoin koiran nuolla pimppaa. hyi olkoon, mutta totta se on. Jos oli housut jalassa, niin ainakin märäksi ne meni.
Kommentit (5)
Siinä todella moni paljasti samanlaisen koirajutun kuin ap. Suurella osalla tuo oli kaiken lisäksi tapahtunut aikuisena...
kyllä olin silloin. (mutta sen kyllä uskon, että ihmisen tulee kaikenlaista tehtyä, mitä ei suuren yleisön tarvitse kuulla). Siksi en kamalasti järkyty mistää tekstiviesti sen sellaisista kohuista. Kuitenkin tiedän olevani ihan normaali ihminen. (En esim. ikinä sotkeutuisi lapsiin, tappaisi ketään tai antaisi koiran enää nuolla ;))ap
Olin 12-vuotias, ja olin ollut kuumeessa pari päivää. Sitten tuli päivä jolloin luokan piti lähteä yhdessä Fazerin tehtaalle, enkä kerrassaan voinut jäädä pois! En enää ollut kuumeessa, mutta tuskin ihan tervekään.
Syötiin karkkia niin että navat ruskui. Kotimatkalla minulle tuli huono olo mahaan, ja alkoi kiertää kunnolla. Piättelin ja piättelin minkä pystyin, toivoin koko ajan että ehtisin edes ulos bussista ennen kuin räjähdän. Oli aivan tajuttoman vaikea olla. Tuli minun pysäkkini, ja ehdin astella ehkä kolme askelta kuin valtava määrä löysää tuli housuun. Kävelin sitten kotiin, ja rappukäytävä haisi.
Onneksi kiltti isosiskoni pesi housuni ja peitteli minut sänkyyn (ja otti tuomani suklaat syödäkseen). Nolo homma! Voittaa muunmuassa sen kerran kun vahingossa nielaisin kympin kolikon vuotta aikaisemmin.
kerran kun lensin hevosen selästä.
ap (muita hävettäviä juttuja!)