Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt vasta hokasin, mikä näitä karppeja laihduttaa

Vierailija
23.02.2010 |

ne ei käytä sokeria ollenkaan missään muodossa missään

ei se rasvan mättö worki, vaan karkkien, sipsien ja alkoholin poisjättäminen

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä olen monelta kuullut hirveistä leipä ja pastahimoista karppauksen aikana, ja siitä miten paino on noussut kun on lopettanut karppauksen.

Pointti pysyväsäs painonpudotuksessahan on elmäntapojen muutos pysyvästi, ei mikään kuuri (oli se sitten kalorivaje tai karppaus) jonka jälkeen palataan entiseen.

Mutta kalorivaje kostautuu äärimmäisen helposti ahmimisena ja painonnousuna heti, kun dieetin lopettaa. Toisin on karpatessa.

Vierailija
22/43 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri normaalipainoinen saa karppaamalla kiinteämmän ja hoikemman kropan kuin itsestään. Ainakin mulle kävi niin.

54kg -> 50kg kahdessa kuukaudessa. Vain kovalla nälkäkuurilla se olisi ollut mahdollista, ellen olisi älynnyt alkaa karpata. Ja nälkäkuurille en enää ala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senhän pitäisi olla mahdotonta, kun kerran söin edelleen niitä kammottavia hiilihydraatteja...

elimistä polttaa eka hiilihydraatit pois ja sitten vasta rasvat..eli jos et syö hiilihydraatteja niin elimistön ei tarvitse polttaa niitä joten se siirtyy heti rasvan kimppuun. erli jos syöt hiilihydraatteja paljon elimistö polttaa vaan niitä eikä rasvaa ollenkaan joten sillon ei voi laihtua..

Vierailija
24/43 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti olet laihtunut, kun olet syönyt vähemmän kuin ennen.

Ei kukaan väitä, että karppaus on ainoa tapa laihtua. Se on vain itselläni ainoa tapa laihtua ilman nälkää.

Vierailija
25/43 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan mässyttää mielin määrin, eikä tarvitse rajoittaa syömistä. Rasvan syönti laihduttaa ja sitä kyllä kuluu minulla. Ihana herkutella iltaisin esim. 6 munan munakkaalla, mikä on tehty kermaan ja laitettu meetvurstia päälle.

Vierailija
26/43 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahansa 2 kg kolmessa päivässä pysyvästi

normaalipainoinen

Vierailija
27/43 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vähentänyt hiilareita ruokavaliossani, mutten ole korvannut niitä rasvalla vaan kasviksilla. Tosin en kieltäydy esim. perunasta jos ollaan kylässä syömässä. Voiinti on hyvä, olen uskomattoman pirteä ja painokin tippuu. Antakaa ihmisten syödä niinkuin haluavat, ei se ole teistä pois. Edellinen koskee myös ehdottomia karppeja, teidänkään tapanne ei ole ainoa oikea. Pääasia on kai että on hyvä olla niin sisäisesti kuin ulkoisestikin.

Vierailija
28/43 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juon kyllä kuivaa valkoviiniä päivittäin pari lasia. Pudotin painoa pysyvästi 12 kg kuudessa viikossa, ja selluliitit hävis reisistä. Sen jälkeen olen syönyt south beach dieetin mukaan.

Vierailija
29/43 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"koska tahansa" pysyvästi? Jos niin on, et voi olla normaalipaino0inen, vaan reippaasti alipainoinehn! Taidat vain jojoilla ja mässäillä/nälkäkuureilla! Elin itsekin ennen niin. Eikä ollut pysyää se painonpudotus.

26

Vierailija
30/43 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän tuossa sanottiin että "elimistä polttaa eka hiilihydraatit pois ja sitten vasta rasvat..eli jos et syö hiilihydraatteja niin elimistön ei tarvitse polttaa niitä joten se siirtyy heti rasvan kimppuun. erli jos syöt hiilihydraatteja paljon elimistö polttaa vaan niitä eikä rasvaa ollenkaan joten sillon ei voi laihtua.."

Itse syön siis ihan samalla tavalla kuin ennenkin, mutta pienempiä annoksia, hiilihydraattien määrä on siis suhteessa sama. Ja minäkään en kärsinyt nälkää, koska tein elämäntapamuutokseni maltillisesti.

Ei kukaan väitä, että karppaus on ainoa tapa laihtua. Se on vain itselläni ainoa tapa laihtua ilman nälkää.

Vierailija
31/43 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihaa söin oikein urakalla ja sen kanssa kasviksia..ilman perunaa ja makaronia.

pitsaa söin mutta pohjan tein kananmunanvalkuaisesta ja juustot tein ite ja söin myös partaäija jogurttia ja kun makeenhimo yllätti söin 80% tummaa suklaata..kaikkea en muista ku siitä on jo aikaa..

minulla se kaatu vain siihen että ruuan suunnittelu ja teko on todella vaivalloista ja aikaa vievää..

Vierailija
32/43 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen kyllä huomaa.

Karpit on niin hulluja fanaatikkoja, että huomaa aivojen olevan lamassa.

Vierailija
33/43 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elintärkeitä, jos edes meinaa ajatella liikuntaa. Karpit on semmosia päältä laihoja, mutta sisältä läskejä. Ei mitään kunnon lihaksia, eikä muotoja. Ja mä voin vain kuvitella sen hengityksen ja kakan hajun.... hyi

Vierailija
34/43 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen Fysiologia-oppikirja (WSOY: Haug-Sand-Sjaastad-Toverud, Porvoo 1999) tietää kertoa, että ihminen ei tarvitse hiilihydraatteja ravinnokseen, jos ruoka sisältää riittävästi valkuaisaineita ja rasvaa.

Vierailija
35/43 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan mässyttää mielin määrin, eikä tarvitse rajoittaa syömistä. Rasvan syönti laihduttaa ja sitä kyllä kuluu minulla. Ihana herkutella iltaisin esim. 6 munan munakkaalla, mikä on tehty kermaan ja laitettu meetvurstia päälle.

Olenko minä ainut, jota kuvottaa ajatus tuollaisesta syömisestä? Olen 175/58 ja rakastan leipää, muroja, mysliä yms viljatuotteita, ja mussuttelen herkkuleipomuksilla kun siltä tuntuu.

Vierailija
36/43 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen Fysiologia-oppikirja (WSOY: Haug-Sand-Sjaastad-Toverud, Porvoo 1999) tietää kertoa, että ihminen ei tarvitse hiilihydraatteja ravinnokseen, jos ruoka sisältää riittävästi valkuaisaineita ja rasvaa.

Vierailija
37/43 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä aivot tarvitsevat mm proteiinista pilkkomalla. Aivot käyttävät hyödykseen myös ketoaineita.

Vierailija
38/43 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aivot eivät voi käyttää energianlähteenä muuta kuin glukoosia. Mutta ihmisen maksa kykenee valmistamaan kaiken aivojen tarvitseman glukoosin.

Vierailija
39/43 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ainoa asia, miksi se tehoaa, on ihan vain syötyjen kalorien määrän pieneneminen. Lieneekö tuo yllättävää, kun ei sitä rasvaa jaksa mättää ylettömiä määriä ja pakko tasapainottaa sitä kasviksilla.

Toiset kyllä pystyy samaan ihan normaalillakin ruokavaliolla...

Vierailija
40/43 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku laihduttaa, haluamallaan tavalla, niin miksi sitä pitää toisten arvostella? Mikä mahtaa olla esim. ap:n ongelma?