Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko lapsillenne sattunut koulussa pissavahinkoja?

Vierailija
23.02.2010 |

Kuinka silloin toimitaan? Meidän eskarilaisella käy vielä joskus (tosi harvoin) vahinkoja. Mutta mikä neuvoksi, jos koulussa käy sama tilanne (toivottavasti ei)? Voisko kouluun viedä vaihtovaatteet? Kiusataanko?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku meidän ekaluokkalaisella on sattunut kotimatkalla vahinko pari kertaa. Ei ole kertonut kiusaamisesta, mutta eihän siinä matkalla ole ollut moni näkemässäkään. Jos laitat varavaatteet, niin laita vaikka reppuun, ettei herätä turhaa huomiota.

Vierailija
2/6 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaluokkalaisellani tulee herkästi pissit housuun kun häntä naurattaa.

Juuri tuon takia hänellä onkin aina vaihtohousut repussa, yleensä verkkarit, niitähän tarvitsee sisäliikuntatunnillakin. Mutta tietysti juuri viime kerralla, kun sattui vahinko, ei ollut vaihtohousuja. Asumme koulun lähellä ja koulunkäyntiavustaja soitti minulle, että oletko kotosalla, poika tulisi vaihtamaan housut. Onneksi olin, teen töitä kotona.

Ei varmaan ole mitenkään tavatonta tuossa iässä ja en kuullut, että olisi kiusattu sen takia.

Laita vaan toiset housut reppuun, siellähän ne kulkee mukana kätevästi. Äläkä suotta murehdi etukäteen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin että on kovinkin harvinaista, mutta ilmeisesti vain vaiettu aihe.

- ap

Vierailija
4/6 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tyttö ja poika, kummallekaan ei oo sattunut ikinä mitään pissivahinkoja sen jälkeen kun ovat kuivaksi oppineet.

Vierailija
5/6 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverit eivät päästäneet vessaa,onneksi ope oli viisas ja päästi pojan kotiin vaihtamaan puhtaat vaatteet (asuttiin ihan koulun vieressä).

Vierailija
6/6 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muistan omalta kohdaltani, että minulle sattui noita vahinkoja ekaluokkalaisena matkalla koulusta kotiin, kun koulussa en kerta kaikkiaan uskaltanut mennä vessaan... Olin muuttanut uudelle paikkakunnalle juuri ennen koulun alkua ja vähän kaikki tuntui pelottavalta. Kotimatkalla pissahätä oli jo niin kova, että en kyennyt pidättelemään enää... Juu, ja muuten olin siis jo kuiva :-)...