Poliisi epäilee: Hän levitti hiv:tä tahallaan
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1981754
Minkä ihmeen taki noi HIV-positiiviset levittää tahallaan virusta?
Kommentit (72)
hivin tolta moppipäältä ja miehesi on tartuttanut sen sinuun tai muihin naisiinsa.
eikä ole poikkeuksellisen huonokuntoisen tai narkin tai sairaan ja juopon näköinenkään. Osakalju kampaus on, hm, vähän eksoottisen näköinen, mutta ei mikään britneykalju kuitenkaan. En mäe tuossa kuvassa mitään erikoista.
Ja mulle ois kyllä ihan sama, minkänäköisen naisen kanssa mun mies pelehtis, jos ois syytä epäillä sen ylipäätään pelehtivän jonkun vieraan kanssa.
eikä ole poikkeuksellisen huonokuntoisen tai narkin tai sairaan ja juopon näköinenkään. Osakalju kampaus on, hm, vähän eksoottisen näköinen, mutta ei mikään britneykalju kuitenkaan. En mäe tuossa kuvassa mitään erikoista.
Ja mulle ois kyllä ihan sama, minkänäköisen naisen kanssa mun mies pelehtis, jos ois syytä epäillä sen ylipäätään pelehtivän jonkun vieraan kanssa.
oikein jokaiselle, joka käy huorissa. Taudit oikeaan osoitteeseen. Vielä kun viattomat säästyisi...
hivin tolta moppipäältä ja miehesi on tartuttanut sen sinuun tai muihin naisiinsa.
eikä mua lohduta yhtään, onko sen saatu kauniimmalta vai rumemmalta naiselta tai mieheltä. Mä noin ylipäätään en vaan halua sen käyvän vieraissa. Itse olet torvi.
kirjoittaja 16, täysin samaa mieltä, pistäkääpä kaikki omia kuvianne tulemaan niin voidaan oikein raati kasata ja arvostella miltä kukakin kommentoija näyttää. alkuperäisen viestin lähettäjällä tuskin oli mielessä että aletaan ulkonäöstä keskustelemaan, vai sekö valtaosan mielestä tässä tapauksessa olikin vakavin juttu?! tartunnan voi periaatteessa saada ihan kuka vain, ulkonäöstä tai ammatista riippumatta. aina ei tarvi edes jalkojansa levittää tai piikkejä käyttää jotta tartunnan voi saada.
huomaa että kalikka kalahti omaan nilkkaa.. mieheen ei luoteta kun pitää alkaa meuhkamaan että "ei meidän Pekka ainakaan tota panisi"..
No samahan se sille mitä siellä yläpäässä on, alapäähän se on tärkintä siinä tilanteessa.. heko heko :D))
Frankensteinkin on näyttävä. Ja moni muu otus!
Minkä ihmeen taki noi HIV-positiiviset levittää tahallaan virusta?
Frankensteinkin on näyttävä. Ja moni muu otus!
:D)))))
Mä en oikesti voi ymmärtää naisia jotka pitää miehiä ihan pelkkinä idiotteina, osa ehkä onkin mutta eiköhän löydy myös niitä jotka ei koskis tohonkaan naiseen edes pitkällä tikulla?
Mulla ei ole mitään syytä pelätä, mutta ärsyttää suunnattomasti että joku jonka mies hyppii vieraissa pitää myös kaikkia muita miehiä samanlaisina. Onko mies teille pelkkä seksiobjekti?
En myöskään löydä tosta jutusta mitään naurun aihetta, sääliksi käy ne naiset jotka nyt ehkä joutuvat miettimään että "onko mun mies käynyt nykäsemässä totakin naista"?
Mitä tulee ton naisen ulkonäköön, niin aikas karsean näköinen on, ja voin sanoa ihan reilusta että olen kyllä tota pakettia paremman näköine, mitään kuvia en kyllä linkittele tänne kun en niitä linkitä mihinkään muuallekaan. Tyrasta toi ei menis ikinä, ei edes siinä kolmen promillen humalassa.
ei naista hymyilytä, kun ei ollut muuta vaihtoehtoa, kuin julkaistuttaa kuva. Mä naytän mun passikuvassa myös järkyltä. Kuka näyttää hyvältä? Veikkaampa et ton naisen kroppa on hyvä. Stripatessa voi käyttää peruukkia ja ne miehet ketkä noihin paikkoihin eksyy varmaan tykkäävät myös exoottisista. Moni mies haluaa kokeilla näitä exoottisia naisia.
Poliisin ottamissa pidätyskuvissa kukaan ei ole hehkeimmillään (kuten esim. Hollywood-tähtien pidätyskuvista hyvin huomaa), mutta toi nainen on todella kaunis, hyvä luusto, nenä, suu, silmät jne.
Kampauskin on hauska, vähän räväkämmät, värjätyt rastat. Mutta naamassa ei tosiaan ole mitään vikaa, jos katsotte objektiivisesti, eikä millään kauhea-hiv-huora-jota mieheni on voinut panna-silmillä.
Tää hirvitys on mielestänne kaunis mutta Kiira Korpi ei.
näköjään asuntoa itselleen. Ilmoituksessa oli et voi takuuna antaa 1000e, mutta luottotietoja ei ole. Sääliksi käy myös tuon naisen miestä. Vai onkohan ex? Toivottavasti ei ole lapsia.
ihan huonon näköisiä otetaan strippiluoliin. Eihän se silloin kannattais. Eikös Tuksukin potkaistu ulos siitä strippipaikasta? Tänään illalla voi monessa Tamperelaisessa kodissa ola keskustelu.
Kaunotarten ei tarvitse stripata.
ihan huonon näköisiä otetaan strippiluoliin. Eihän se silloin kannattais. Eikös Tuksukin potkaistu ulos siitä strippipaikasta? Tänään illalla voi monessa Tamperelaisessa kodissa ola keskustelu.
mitäs ne kaunottaret ammatikseen tekevät?!! kylläpä ollaan kapeakatseisia.