Poliisi epäilee: Hän levitti hiv:tä tahallaan
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1981754
Minkä ihmeen taki noi HIV-positiiviset levittää tahallaan virusta?
Kommentit (72)
Varmasti ainakin strippikeikan jälkeen, kun Eki ja Kake on kunnon kaasussa ja innokkaina.
samaa et kuka ton kanssa ees makaa!!!?? jotku kännikalat/narkkikset
Varmasti ainakin strippikeikan jälkeen, kun Eki ja Kake on kunnon kaasussa ja innokkaina.
Äläs yleistä, jos sun miehelle kelpaa ei se tarkoita että kaikille muille myös. Mun mies ei neekereihin koske, se on rasisti.
Onko löytynyt kuvia?
Seitsemän miestä näköjään ottanut yhteyttä poliisiin. Loput ei uskalla.
ei yhden kuvan perusteella voi mitään sanoa, jos on stripparina toiminut voi olla hyvinkin HOT luonnossa... hoikka roppanen jne.
Mä tiedän että mun mies ei koskis pitkällä tikullakaan yhteenkään neekeriin, tai ei ainakaan tollaseen narkinnäköiseen emakkoon.
promillen humalassa tuokin näyttää Tyra Banks:ilta. Pitää vain toivoa, että nämä ukkokullat eivät ole siirtäneet virusta eukkokullilleen...
promillen humalassa tuokin näyttää Tyra Banks:ilta. Pitää vain toivoa, että nämä ukkokullat eivät ole siirtäneet virusta eukkokullilleen...
oman ukkos kanssa. Me ei harrasteta kolmen promillen humaloita, ei sitten nuoruusvuosien jälkeen oo tullut mieleenkään vetää överikännejä. Jotkut kasvaa aikuiseksi jotkut ei, ja humalahakuinen juominen on säälittävää.
taisi säikähtää, kun noin ärhäkästi pitää toisilleen vastata.
pyörii humalassa strippiluolissakin. Nyt pelottaa oikeasti.
Odotin jotain spurgutyyppiä mut täähän on vielä hirveempi.
Sori Rachel vai mikä hän nyt onkaan ;-)
että ei oo huolta mulla ainakaan. Apua, mutta kirtäisin ton kadulla jo kaukaa, ihan rikollisen näköinen!
jos tytöllä olisi hymy naaamalla niin voisi olla hyvinkin viehkeä.
Taidatte asustella sielläpäin missä tämä tyttökin..
Linkittäkääpä teidän kuvia niin vertaillaan.
jos tytöllä olisi hymy naaamalla niin voisi olla hyvinkin viehkeä. Taidatte asustella sielläpäin missä tämä tyttökin..
Enkä osaa ajatella tota viehkona ollenkaan. Näyttää ihan joltain zombielta, ja toi tukka, voi herranjestas!
ja asialle laitettaisiin maailman paras meikkaaja.
Kaikkea paskaa se maa päällään kantaa!