Katsokaa Jutta G:n kuvia Iltsikasta
ja katsokaa onko se panostanut muuhunkin kuin kiinteytymiseen ja treeniin?
Jos ei niin kertokaa miten treenaamalla saa tollaset tissit? :-)
http://www.iltalehti.fi/viihde/2010022311179425_vi.shtml
Kommentit (37)
jossa kehossa ollut rasva palaa ja siirtyy tisseihin. Eheheehehheeee.
Kivat silkkarit.
Musta Jutta oli nätimpi tuossa vanhemmassa kuvassa, selkeesti luonnollisemman näköinen.
Muutenkin tuo nainen yksi pinnallisuuden huipentuma, kuten kaikki fitness"urheilijat"
Muutenkin tuo nainen yksi pinnallisuuden huipentuma, kuten kaikki fitness"urheilijat"
useampia ja kyllä siell on ihan mukavia ja sympaattisia ihmisiä joukossa. Ei kannata yleistää.
Johan paistaa silikooni ihon alta. Ei kauhian nätin näköset. Ja sit se toinen kuva, jossa pullistaa hauistaa. Näyttää ihan eri parilta muun kropan kanssa. Eikä sekään oo mun mielestä kauniin näköstä saati sitten täydellistä.
jos joku panostaa ulkonäköönsä nin paljon, on mielestäni pinnallinen.
useampia ja kyllä siell on ihan mukavia ja sympaattisia ihmisiä joukossa. Ei kannata yleistää.
Se on ne ternimaitokapselit :D Ne voi muuttaa ihan kaiken, niinkuin luontaistuotteet ja äärimmilleen laimennetut homeopaattiset litkutkin tekee.
Täysin asian vierestä, mutta onko kukaan ihmetellyt, että miten aine, jossa on vain mahdollisesti vain yksi molekyyli vaikuttavaa ainetta koko pullossa, voi parantaa mitään? :)
Mielestäni tuon kroppa on kamalan luonnottoman näköinen. Naisetkin voi vetää hormooneita, kun lihaksia kasvattavat.
huoh
sitten kai pinnallinen ihminen...aikamoisia ajattelutapoja.
Paitsi Jutta on silikonia! Nuo pallot on liian isot tuohon runkoon, ei voi mitään.
Jos joku vaalii vartaloaan ja ulkonäköään elämäntehtävänään, sitä kutsutaan pinnallisuudeksi. Jos ihmisen elämän tärkeimmät tai sitä erittäin paljon määrittelevät asiat ovat ulkoisia, sitä kutsutaan pinnallisuudeksi. Olen todella pahoillani niiden puolesta, joille tämä oli uutinen.
Jos joku vaalii vartaloaan ja ulkonäköään elämäntehtävänään, sitä kutsutaan pinnallisuudeksi. Jos ihmisen elämän tärkeimmät tai sitä erittäin paljon määrittelevät asiat ovat ulkoisia, sitä kutsutaan pinnallisuudeksi. Olen todella pahoillani niiden puolesta, joille tämä oli uutinen.
se olisi huonompi kuin niillä, jotka makaavat illat sohvalla sipsipussi kourassa?
ärsyttävin yksityiskohta. Kaunis nainen livenä, ja ihan fiksukin, sääli että on jäänyt vähän ulkonäköpakkomielteensä uhriksi.
No onhan tuokin elämäntapa, miksi
se olisi huonompi kuin niillä, jotka makaavat illat sohvalla sipsipussi kourassa?
No jos itse olet sitä mieltä, että pinnallisuus on huonompaa kuin hieman syvällisempi ajatustapa. Itse otit esille pinnallisuuden mahdollisen huonouden.
No onhan tuokin elämäntapa, miksi
No jos itse olet sitä mieltä, että pinnallisuus on huonompaa kuin hieman syvällisempi ajatustapa. Itse otit esille pinnallisuuden mahdollisen huonouden.
Juu, eipä taida ihan aidot olla. Nainen kehuskelee mitättömällä rasvaprosentillaan, mutta silti on tuollaiset rinnat (,jotka aitona olisivat pelkkää rasvakudosta).