Katsokaa Jutta G:n kuvia Iltsikasta
ja katsokaa onko se panostanut muuhunkin kuin kiinteytymiseen ja treeniin?
Jos ei niin kertokaa miten treenaamalla saa tollaset tissit? :-)
http://www.iltalehti.fi/viihde/2010022311179425_vi.shtml
Kommentit (37)
Voi tsiisus. On sulla jutut =D
No onhan tuokin elämäntapa, miksi
se olisi huonompi kuin niillä, jotka makaavat illat sohvalla sipsipussi kourassa?
No jos itse olet sitä mieltä, että pinnallisuus on huonompaa kuin hieman syvällisempi ajatustapa. Itse otit esille pinnallisuuden mahdollisen huonouden.
Voi tsiisus. On sulla jutut =D
No onhan tuokin elämäntapa, miksi
se olisi huonompi kuin niillä, jotka makaavat illat sohvalla sipsipussi kourassa?
No jos itse olet sitä mieltä, että pinnallisuus on huonompaa kuin hieman syvällisempi ajatustapa. Itse otit esille pinnallisuuden mahdollisen huonouden.
on meillä suuri ero ajatustavoissa.
Olisikohan jokin ikäkriisi menossa? Toisaalta jos tuo harrastus tuo iloa ja päämääriä elämään, niin mikäs siinä.
Itse en pystyisi enkä haluaisi elää niin kurinalaisesti kuin nuo fitness-tyypit, seurasin kaverin treeniä aiemmin, huhhuh. Kultainen keskitie sopii kuntoilun suhteen. :)
Olisikohan jokin ikäkriisi menossa? Toisaalta jos tuo harrastus tuo iloa ja päämääriä elämään, niin mikäs siinä.
Itse en pystyisi enkä haluaisi elää niin kurinalaisesti kuin nuo fitness-tyypit, seurasin kaverin treeniä aiemmin, huhhuh. Kultainen keskitie sopii kuntoilun suhteen. :)
Jotenkin naamakin muuttunut ihan miesmäiseksi. Ei just mitään naisellista tuossa tyypissä.
pää näyttää suhteessa liian pieneltä pallukalta tuon korstomaisen olemuksen huipulla. En todella tykkää. Ja silarit..no ilman niitä ei näyttäis naiselta enää yhtään.
Arvostan sitä treeniä ja omistautumista, jota tuollainen vaatii, mutta en ikimaailmassa itse haluaisi olla noin miehinen. Ei ole kaunista. Naisessa pitää olla hieman pehmeyttä, enkä nyt siis tarkoita läskejä.
Näyttää kyllä silikoneilta kun vertaa aikaisempaan kuvaan.
Minulla oli vastaavat rinnat ihan luonnostaan, vaikka olin hoikka. Rinnat olivat todella kauniit. Pienennytin rinnat vanhempana, enimmäkseen olivat rintarauhaskudosta, vaikka olivat suuret. Ei siis aina rasvaa. Nytkään ei ole ihan rusinat, mutta halusin pienemmät kun oli terveydellisiä ongelmia niiden kanssa. Kauniit ovat nytkin, mutta ei tietnekään niin kauniit kuin nuorempana.
Enkä oo kyllä silti kateellinen. Seitsemäs raskauskuukausi menossa ja synnytyksen jälkeen tarkoitus palautua ihan tavallisella liikunnalla kondikseen. Tissit jääkööt riippumaan, en mä tollasia ainakaan haluais / siis en uskaltais edes mennä leikkaukseen. Hieman mennyt mun mielestä överiksi toi Jutan touhu. Ja hei, muija sanoo, että kroppani on nyt täydellinen - sanois vaikka siihen perään, että toki on silarit ja silleen vähän avitettu......Koska ilman noita silareita, olis aika karsee.
Myös kirjoituksestasi päätellen sulla ON ongelma ja se on hoksaamisen puute.