Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsokaa Jutta G:n kuvia Iltsikasta

Vierailija
23.02.2010 |

ja katsokaa onko se panostanut muuhunkin kuin kiinteytymiseen ja treeniin?

Jos ei niin kertokaa miten treenaamalla saa tollaset tissit? :-)

http://www.iltalehti.fi/viihde/2010022311179425_vi.shtml

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla joku ongelma?

Myös kirjoituksestasi päätellen sulla ON ongelma ja se on hoksaamisen puute.

Vierailija
22/37 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiisus. On sulla jutut =D

No onhan tuokin elämäntapa, miksi

se olisi huonompi kuin niillä, jotka makaavat illat sohvalla sipsipussi kourassa?

No jos itse olet sitä mieltä, että pinnallisuus on huonompaa kuin hieman syvällisempi ajatustapa. Itse otit esille pinnallisuuden mahdollisen huonouden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiisus. On sulla jutut =D

No onhan tuokin elämäntapa, miksi

se olisi huonompi kuin niillä, jotka makaavat illat sohvalla sipsipussi kourassa?

No jos itse olet sitä mieltä, että pinnallisuus on huonompaa kuin hieman syvällisempi ajatustapa. Itse otit esille pinnallisuuden mahdollisen huonouden.

on meillä suuri ero ajatustavoissa.

Vierailija
24/37 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan jokin ikäkriisi menossa? Toisaalta jos tuo harrastus tuo iloa ja päämääriä elämään, niin mikäs siinä.

Itse en pystyisi enkä haluaisi elää niin kurinalaisesti kuin nuo fitness-tyypit, seurasin kaverin treeniä aiemmin, huhhuh. Kultainen keskitie sopii kuntoilun suhteen. :)

Vierailija
25/37 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten Jutan kroppa on aika upea.

Vierailija
26/37 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan jokin ikäkriisi menossa? Toisaalta jos tuo harrastus tuo iloa ja päämääriä elämään, niin mikäs siinä.

Itse en pystyisi enkä haluaisi elää niin kurinalaisesti kuin nuo fitness-tyypit, seurasin kaverin treeniä aiemmin, huhhuh. Kultainen keskitie sopii kuntoilun suhteen. :)

Vierailija
27/37 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään naisellista, ei mitään. Tissitkin feikkiä.

Vierailija
28/37 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin naamakin muuttunut ihan miesmäiseksi. Ei just mitään naisellista tuossa tyypissä.

Vierailija
29/37 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hyvään kuntoon on itsensä saanut. Täydet propsit!

Vierailija
30/37 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnut hormonit ja muut kapselit tehdä tehtävänsä naamallekin..

Vierailija
31/37 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman liikaa lihaksia mun makuun.

Vierailija
32/37 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian lihaksikas kuin liian lihava.

Vierailija
33/37 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian lihaksikas kuin liian lihava.

Vierailija
34/37 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pää näyttää suhteessa liian pieneltä pallukalta tuon korstomaisen olemuksen huipulla. En todella tykkää. Ja silarit..no ilman niitä ei näyttäis naiselta enää yhtään.

Arvostan sitä treeniä ja omistautumista, jota tuollainen vaatii, mutta en ikimaailmassa itse haluaisi olla noin miehinen. Ei ole kaunista. Naisessa pitää olla hieman pehmeyttä, enkä nyt siis tarkoita läskejä.

Vierailija
35/37 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää kyllä silikoneilta kun vertaa aikaisempaan kuvaan.

Minulla oli vastaavat rinnat ihan luonnostaan, vaikka olin hoikka. Rinnat olivat todella kauniit. Pienennytin rinnat vanhempana, enimmäkseen olivat rintarauhaskudosta, vaikka olivat suuret. Ei siis aina rasvaa. Nytkään ei ole ihan rusinat, mutta halusin pienemmät kun oli terveydellisiä ongelmia niiden kanssa. Kauniit ovat nytkin, mutta ei tietnekään niin kauniit kuin nuorempana.

Vierailija
36/37 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin sellanen raja joka tulee kun laitetaan appelsiini ihon alle

Vierailija
37/37 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä oo kyllä silti kateellinen. Seitsemäs raskauskuukausi menossa ja synnytyksen jälkeen tarkoitus palautua ihan tavallisella liikunnalla kondikseen. Tissit jääkööt riippumaan, en mä tollasia ainakaan haluais / siis en uskaltais edes mennä leikkaukseen. Hieman mennyt mun mielestä överiksi toi Jutan touhu. Ja hei, muija sanoo, että kroppani on nyt täydellinen - sanois vaikka siihen perään, että toki on silarit ja silleen vähän avitettu......Koska ilman noita silareita, olis aika karsee.