Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopettakaa taas tuo sektiovouhotus!

Vierailija
23.02.2010 |

Nimim. kolme altiesynnytystä ja neljättäkään en aio sektiolla saada ellei ole pakko, siis oikea lääketieteellinen syy. Syy jonka vuoksi sektio tehdään lapsen tai minun pelastamiseksi. Ei kaikki repeä alatiesynnytyksessä tai paskanna pari vuotta housuihinsa (kuten joku viisas tuolla kirjoitti) vaan suurin osa toipuu ihan normaalisti ja seksielämäkin jatkuu vallan luontevasti. Sektio on iso kleikkaus, ei mikään luomenpoisto paikallispuudutuksessa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle on tehty kaksi sektiota ja olen hyvässä kunnossa. Uskon, että sinäkin olet. Niinkuin suurin osa meistä lapsen saaneista on. Lopeta vaahtoaminen. Ollaan hyviä äitejä ja huolehditaan niistä lapsistamme, joille on yhdentekevää mistä reiästä ovat maailmaan tulleet!

Vierailija
22/23 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti. 99% sektion läpikäyneistä ei ole voinut vaikuttaa synnytystapaansa. Minäkin olisin halunnut synnyttää alakautta, mutta lääkärit eivät antaneet lapsen perätilan takia. Minkäs teet. Sitten mennään sektioon, kun muuhun ei sairaalassa suostuta. Onhan se lapsi ulos saatava. Tiedän, että sektio on iso leikkaus, siksi olisin halunnut synnyttää alakautta, mutta silti en aio ottaa huonoa omatuntoa synnytystavastani koska a) se ei ollut minun valintani b) se ei tehnyt minusta huonoa äitiä. Piste. Lopettakaa vouhottaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tehtiin sektio vajaa 3 viikkoa sitten kiireellisenä päivystyssektiona. Syynä pysähtynyt synnytys. Eli jos sektiota ei olisi tehty, en tiedä montako vuorokautta synnytyksessä olis menny. Keikkauspäätös tehtiin kun 10 h:n synnytyksen jälkeen avautuminen oli pysähtynyt alle 5 cm:iin.

Vaikka kyseessä oli iso leikkaus, koen synnyttäneeni ja lisäksi olen toipunut leikkauksesta erittäin hyvin.