Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko vessassa juoksu ja kuumat aallot merkkejä raskaudesta

Vierailija
23.02.2010 |

olen siis 23v(kuumat aallot ei johdu vaihdevuosista :D) ja epäilen olevani raskaana,testi ei vielä näyttänyt,tein liian aikaisin mutta olen jokseenkin varma että olen raskaana,yöllä saa juosta vessassa mitä en tavallisesti tee ikinä ja kuuma on,päivällä ja yölläkin nukun vähissä vaatteissa vaikka yleensä en osaa nukkua ilman housuja

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua paleli, olisiko joku tulehdus?

Vierailija
2/5 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä raskauden pitäisi vielä millään tavalla lisätä virtsaneritystä tai pissahädän tunnetta. Taidat vain toivoa raskautta niin paljon, että kehittelet itsellesi oireita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma tuli vasta keskiraskauden aikaan. Ensimmäiset 12 viikkoa sai vuorautua vällyihin.

Tihentynyt pissallakäynti voi johtua vaikka mistä. Esim. endometrioosista, joka saattaa leiskahtaa hormonaalisen ehkäisyn lopettamisen jälkeen.

Vierailija
4/5 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli raskaus oireina Pissalla juokus yöaikaan ja kuuma! Myöhemmin alkoi menkkatuntemukset ja etova olo, silloin plussasin :)

Vierailija
5/5 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuraskauden oireita on paljon, ja niiden voimakkuus ja kestoaika vaihtelevat yksilöllisesti. Toisilla naisilla oireet ovat voimakkaampia ja kestävät pidempään, toiset taas pääsevät helpommalla. Raskauden ensioireita ja myös myöhemmän raskauden ajan oireita ovat muun muassa mielialojen vaihtelut, tiheentynyt virtsaamistarve, alavatsan nipistely, yleinen pahoinvointi, voimakas väsymys, päänsärky, rintojen kipeytyminen (nännien arkuus), painon tunne alavatsassa, närästys ja hikoileminen.