Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdestoista päivä tehodieettiä takana ja paino

23.02.2010 |

putosi 0,2 kg. Yhteispudotus 5,1 kg.

Olin eilen erittäin väsynyt. en tiedä johtuuko dieetistä vai jostain muusta.

Pitkä yöuni takana ja olo on ihan hyvä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olenko mä laskuissa sekaisin? :)

Mulla alkaa toinen päivä nyt. Pudotus eilisestä 1,8kg. Aika hyvin lähti nesteet liikkeelle heti, huomas kun piti rampata vessassa koko päivä. :)

Olo ihan ok, kahvi tökkii ja pinaatti oli pahempaa kuin ajattelin. Siis kun tykkään kyllä pinaattikeitosta, -letuista ym. mutta pelkästään pinaatti oli kyllä aika rajua. Ja sitten kun piti vielä syödä sitä pakastetta missä se on silppuna, kun en löytänyt tuoretta tai pakastealtaasta kokonaisina lehtinä.

Tsempit sulle väsyneeseen oloon. Kohta loppuu sulla pahin rääkki.

Laihis

Vierailija
2/7 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sulatin ton pakastepinaatin ja viipaloin kananmunan ja tomaatin sinne joukkoon. Ei ollut ihan niin paha ja söin lämpimänä.

Jestas mikä alku sulla!! Loistavaa!

Vähän on haikea olo kun valmiit ruokalistat loppuu :o( Ajattelin jatkaa samalla tyylillä eli teen viikon ruokailut paperille ja noudatan sitten niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kutistunut eilisestä 300 grammaa. Eli kokonaispudotus nyt 2 kiloa. Perässä tullaan, hitaasti :)

Tavoitefarkut menevät jo jalkaan, mutta näyttävät vielä aika törkeiltä, kun vyötärömakkarat pursuaa yli. Mutta ehkä muutaman päivän päästä.

Onko sulla vaihtunut vaatekoko?

Pehmis

Vierailija
4/7 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin joskus lentoemo dietillä olisko sama. mistä löydän tämän dietin.

Vierailija
6/7 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on hyvä vauhtia menossa :o)

En ole testannut pienempiä vaatteita mutta housuista huomaa, että kutistumista on tapahtunut; tuntuvat löysiltä.

Mullakin on tavoitefarkut :o) Niihin pitää painon kyllä pudota ainakin sen 10 kg. Haluaisin sopia niihin parin kuukauden kuluttua. Nyt menevät kyllä jalkaan mutta eivät kiinni ja ovat muutenkin liian kireät.

Vierailija
7/7 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatteko itse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi