Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fb -Voiko itse lähettämän kaveripyynnön perua?

Vierailija
22.02.2010 |

Painoin vahingossa väärän saman nimisen henkilön lisää kaveriksi-nappia. Pystyykö tätä kaveripyyntöä mitenkään kumoamaan.

Ryhmäpyyntöjä pystyy siitä ryhmän sivun vasemmasta laidasta, mutta mitens nämä kaveripyynnöt, en löytänyt.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et olisi noin hermostunut ja täällä kyselisi, jos olisi oikeasti kyse vahingosta. Myönnä, pyysit kaveriksi eksääsi ja nyt kaduttaa.

Vierailija
2/7 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä voi sitten klikata poistaakseen pyynnön. Olettaen ettei tyyppi ole vielä suostunut hyväksymään pyyntöäsi. Muuten pitää sitten vaan tylysti poistaa henkilö kavereista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin myös exää, mutta hän kyllä jo vastasi.

Mut miten mä perun sen väärän pyynnön?

-ap

Vierailija
4/7 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä oli ihastukseni työpaikalta ja tilanne nolo koska emme ole töissä samalla osastolla vaan hyvää päivää-tuttuja ja listallani ei ole edes mun läheisimmät työkaverit. Eli ap, viestisi meni jo, sitä et voi enää perua muuta kuin näkymästä itsellesi. Stalkkaus kostautuu toisinaan...

Vierailija
5/7 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma ratkaistu, huh

- ap

Mukava kun täältä saa apua.

Vierailija
6/7 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mä tein aikoinaan ton saman mitä 3 neuvoi mut silti se äijä ilmestyi yhtäkkiä listalleni eli en usko että toiminto deletoi sun viestin häneltä vaan ainoastaan sulta.

Vierailija
7/7 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista hänet ja sitten kutsut uudelleen ja katsotte näkyykö se hänella. Sitten poista ja katsotte hävisikö kutsu.

Niin ja sit kerrot sen viel tänne :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän