Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko kaikki ovat ottaneet lapsilleen SI-rokotteen?

Vierailija
22.02.2010 |

Meillä ankarassa pohdinnassa edelleen, kannattaako ottaa vai ei...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yks lääkäri rupes mulle huutaa, et yks mun lapsista kuolee, toinen sairastuu vakavasti, kolmas selviää vähän vähemmällä ja me vanhemmat ollaan vähintään kuoleman rajamailla, jos ei oteta...

Pistää väkisinkin miettimään.

Vierailija
2/18 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en viitsinyt vastustelevaa lasta viedä rokotukseen, koska en kuitenkaan olisi saanut häntä pidettyä paikoillaan rokotuksen ajan, tai en olisi kestänyt kuulla huutoa korvan juuressa. Koulussa hän ei suostunut rokotukseen menemään, kun muu luokka kävi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohtunut jo koko juttu

Vierailija
4/18 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia 3, joista 1 koululainen.

Vierailija
5/18 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on taas tulossa uusi, vähän erilainen sikaflunssa. Ja joku Q-kuumekin vaivaa jo hollannissa... :(

Vierailija
6/18 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3 lasta, sairastivat jo Si:n. Hengissä ollaan eikä kukaan vammautunutkaan. Kurja tauti, mutta kurjempiakin on nähty. Vaikkapa noro veti poppoon heikommalle hapelle.

Vierailija
7/18 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nämä taudit tähän lopu. Parempi varmasti hankkia luontainen vastustuskyky noille flunssille kuin rokottaa.

Vierailija
8/18 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme kouluikäiustä lasta ja me vanhemmat.

Ainoastaan perheen pienin on rokottamatta kun on vielä alle 6kk

Vierailija
9/18 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastettu on, eikä niin lievää tautia oo tainnu meillä koskaan ollakaan. Tavalliset nuhakuumeetkin on ollu pahempia.

Vierailija
10/18 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset 1-17v, 6henkinen perhe. en tiedä teinko oikein, mutta en ota, enkä anna ottaa. koulussa vain pari muuta ei ottanut. muutama pyörtyi, moni oli kuumeessa tai muuten kipee. en tiedä mikä on oikein, mutta en oikein luota ttl-ään

Vierailija
11/18 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yks lääkäri rupes mulle huutaa, et yks mun lapsista kuolee, toinen sairastuu vakavasti, kolmas selviää vähän vähemmällä ja me vanhemmat ollaan vähintään kuoleman rajamailla, jos ei oteta... Pistää väkisinkin miettimään.

Pistää väkisinkin miettimään että pitäskö tehdä valitus kyseisestä lääkäristä...

Vierailija
12/18 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan olla otettu, 6 henkinen perhe.

Sairastimme ko taudin marraskuusa enkä voi kuin ihmetellä että miksi siihen olisi pitänyt ottaa rokote?? hoh heijaa..

muutama päivä pää kipeä, kuumetta yskää? hmm? jotain en nyt tässä kait ymmärrä. :)

Vierailija
13/18 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa vaiko eikö, ja oltiin jo päätettykkin ettei oteta, mutta nyt kuitenkin ollaan huomenna menossa piikille, minä raskaana ja lapset 11kk ja 2v. Miehestä en tiedä ottaako rokotuksen vaiko eikö.

Vaikka kyllä edelleen mietityttää onko ratkasu oikea, mutta niin moni sillä on rokotettu että tuskin haittaakaan on, mutta onko hyötyäkään???

Vierailija
14/18 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ollaan todennäköisesti tauti sairastettu jo lokakuussa,lievä kylläkin, ei järkeä jälkeenpäin rokottaa jos jo sairastettu. Ihmetteln miksi monet ottaa rokotteen,vaikka jo taudin sairastanut. Ei voi olla kyllä kovin hyvä sekään!

Vierailija
15/18 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana en todellakaan ottaisi!! 3 raskaana olevaa ystävääni otti ja 2 heistä sai kesken menon tasan viikko piikistä? ei voi olla sattumaan, ei vaan voi olla!!

Vierailija
16/18 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että riskiryhmiin kuuluvat ovat ottaneet rokotteen. Mutta miksi myös perusterveet, kenellä ei ole sen kummempaa vaaraa, kuin tavallisessakaan flunssassa?

Me ei myöskään oteta, koska koko perhe ollaan terveitä. Inhottaa vaan, kun tämä asia aina vähän väliä nousee pinnalle ja meitä rokottamattomia syyllistetään, että "siksi tulee toinen ja kolmaskin aalto, kun niin vähän on rokotettu".

Mitä väliä, vaikka tulis kymmenen aaltoa, kun se ei kerran tuon pahempi tauti ole? Ja vaikka pahenisikin jonkin verran, ei vieläkään ole kyllä mun mielestä yhtään pelottava.

Vierailija
17/18 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokotettiin kaikki riskiryhmäläiset. Paitsi nuorin, jolle ei olla kananmunaa saatu vielä kokeilla... Vanhin lapsista rokotettiin sen takia, että ei kuljettaisi nuorimmalle sitä. Mutta itse en ole sitä ottanut ja kovasti pohdinnassa, että pitäskö se ottaa... Toki mä voin sen kuljettaa vaikka kaupasta meille. Ja luultavasti meillä on se sairastettu, kun oireet täsmäs sen sairauden kanssa...

Vierailija
18/18 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhe on rokotettu. Ei tarvitse enää ajatella asiaa. Paitsi tietysti sitten kymmenen vuoden päästä, kun av-laisten profetioiden mukaan meille kaikille kasvaa toinen pää.