G: Kaunein tytön nimi!
Kommentit (70)
emilia
sofia
linnea
alisa
ellen
venla
erika
lumia
ninusta nättejä.Oomat tyttäreni,Johanna Kerttu-Maarit,Laura,Helmi-Linneaon lasten lapseni nimi.Linda tyttären pojan tyttö kaverin nimi. Minun mummoni nimion myös kaunis,Maria Vilhemmiina .
Omia suosikkeja ovat kuitenkin
Alessia
Jannika
Emilia
Muita ovat Sofia, Helmi, Anni, Julia, Matilda, Josefiina ja Mimosa. Kauniita tyttöjen nimiä on paljon!
Valitettavasti vaan monen muunkin mielestä niin että siitä tuli tusina nimi. Itse en kyllä tunne yhtään henkilökohtaisesti oman Ainoni lisäksi.
tämäkin on kyllä tuon Ainon tapaan aika yleinen nimi. Vaan ei se sen kauneutta vähennä :)
kaunein nimi on Emma, harmi että nykyään niin yleinen.
Myös Aisha ja Amina ovat minusta hyvin kauniita, mutta ne kun sattuvat olemaan musliminimiä niin omalle tytölle ei voi antaa.
Ei siis se oksu- yleinen Jemina "ännällä"
Jos saisin tyttären tulisi hänestä Aurora. Siihen on vain aika vaikea miettiä toista nimeä kun on niin pitkä.
Jos saisin tyttären tulisi hänestä Aurora. Siihen on vain aika vaikea miettiä toista nimeä kun on niin pitkä.
kauneimpia ovat:
Vilja
Kerttu
Netta
Helmi
Emma
Olen myös alkanut lämpenemään nimelle Lempi
ja Emma ja Lotta on kannsa ihania ja Ainostakin pidän vaikka onkin tusina nimi.
mä näin unta että lapsi piti hätäkastaa ja keksin nimen lumia ja toinen nimi oli sit aurora. kerroin aamulla miehelle ja se tokas heti että ai lumiaura =)
nämä on nyt meijän lemppari nimet kans, harmi ettei kyllä ole pokkaa pistää molempia perätysten.