Mistä hyvä sähköinen rintapumppu??
Kommentit (11)
on kokemuksieni mukaan paras. Kovaa ääntä se kyllä pitää,mutta lypsää mielestäni tehokkaimmin!
ainun käsikäyttöinen pumppu ja nyt rupee olee jo kädet sen verran kipeenä tosta, että saa riittää. Maitoa riittäis vaik pienelle kylälle mut ei paljon nappaa tolla vempeeleellä pumppailla... :(
Mä oon miettinyt kans tota aventin pumppua. Onkohan kenelläkään kokemusta siitä? Onkohan hintansa väärti?
AP
Sähkökäyttöisiä pumppuja. Ovat todella tehokkaita, eikä kuukausivuokra päätä huimaa.
päädyin ostamaan aventin käsikäyttöisen pumpun ja olen todella tyytyväinen. Helppo käyttöinen ja maito tulee sillä yhtä hyvin kuin sairaalan sähköpumpulla,sanoisin jopa että paremmin. paljon miellyttävämmän tuntuista myös kuin sähköpumpulla.
aikoinaan jenkeistä aventin molemmat rinnat lypsävän koneen. maksoi 200dollaria ja oli hintansa väärti kun pumppailin yhteensä kaikkineni 1,5-2v :) netin kautta vois ostaa käytettynä ainakin puoleen hintaan. imee siis moelmmat tehokkaasti 10-15 ja itse voi vaikka nukkua, niin hellävarainen on.
pump in style advance merkkinen, medela ehka, mutta ei siis avent
olis hyväkuntoinen käytetty Ainun sähkökäyttöinen pumppu tarpeettomana.
Jos olet kiinnostunut ostamaan sopuhintaan, niin laita vaikka anonyymi tms s-postiosoite tähän ketjuun :)
huomasin viestisi vasta nyt!! Menin ja tilasin jo sellaisen aventin pumpun.. :)
AP
ja todella tyytyväinen olen. Alussa tosin luulin, että rahat meni hukkaan, kun en saanut juurikaan maitoa tulemaan, mutta nyt kun olen 1,5 kk pumppaillut, homma sujuu tosi hyvin. On todella miellyttävän tuntuinen verrattuna ainun käsikäyttöiseen, mikä sai rinnat tosi kipeiksi. Hintaakin kyllä on.... maksoi n. 100 euroa.
huomasin viestisi vasta nyt!! Menin ja tilasin jo sellaisen aventin pumpun.. :)
AP
No hyvän ostoksen teit joka tapauksessa.
Pitää laittaa tuo oma vaikka huutikseen tms myyntiin.
Aventin. Kahden ekan kanssa olen käyttänyt ainua, mutta se pitää niin kovaa ääntä. Lypsin esikoiselle kaiken maidon ensimmäiset kolme kuukautta ja kakkosen kanssa luovutin maitoa reilu kuukauden, joten se äänihaitta oli jo aika huomattava.