Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Alapää kuin 80-vuotiaalla mummolla", tokaisi lääkäri jälkitarkastuksessa!

Vierailija
22.02.2010 |

Ai että mulle jäi "hyvä" mieli tästä synnytykseni jälkitarkastuksesta. Lääkäri oli ensin tunnin verran myöhässä ja hoiteli sitten mun tarkastukseni liukuhihnatyyliin. Ja kaiken muun hyvän lisäksi naureskeli kuiville ja ohentuneille limakalvoille tuon otsikkoni mukaisesti.

Aikaa tarkastuksesta jo viikko ja seksiä meillä ei tuon jälkeen ole enää ollut. Eikä varmaan olekaan pitkään aikaan, kun nuo sanat vaan pyörivät päässä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että mitä lääkäri on oikeasti sanonut ja mitä ap on mielestään kuullut!

Mehän ei tiedetä, että onko lääkäri sanonut, että "vasta synnyttäneen naisen limakalvot muistuttavat 80-vuotiaan vastaavia" ja ap päätellyt tästä, että lääkärihän vittuili minulle kun sanoi "sun vittus näyttää ihan 80-vuotiaan toosalta".

Ne hormonihuurut...

Vierailija
22/38 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se Hervannan neuvolan lääkäri?

En yhtään ihmettele...siellä on täysin ammattitaidoton lääkäri juuri raskaus/jälkitarkastuspuolella.

Eri lääkäri taas lastenlääkärinä!

Jos kyseessä sama henkilö, voin kertoa pari muutakin juttua siitä ja sen töksäyttelystä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olkaa hyvä, rouva hiivavittu", apteekissa

"Blondataan, ei tämä petolinnun peräpää tästä ainakaan pahene", kampaajalla

"Tuo paita melkein peittää läskinne",vaatekaupassa

Vierailija
24/38 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se Hervannan neuvolan lääkäri?

En yhtään ihmettele...siellä on täysin ammattitaidoton lääkäri juuri raskaus/jälkitarkastuspuolella.

Eri lääkäri taas lastenlääkärinä!

Jos kyseessä sama henkilö, voin kertoa pari muutakin juttua siitä ja sen töksäyttelystä!

Mullakin olisi jokunen juttu kerrottavana. On ollut todella lähellä, etten tehnyt kyseisestä lääkäristä valitusta. Jälkikäteen harmittaa, että jäi tekemättä.

Vierailija
25/38 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulleppa sanottiin lokakuussa lääkärin luona jälkitarkastuksessa että alapääni näyttää karjalanpiirakalta joka on jäänyt jyrän alle..et jippijai jei, tarjoa nyt tätä torttua nautinnolla miehelle :/

Toivottavasti sun huumorintajusi kesti ja nauroitte yhdessä.

Vierailija
26/38 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö se ole ihan totta, että synnyttäneen ja imettävän naisen alapään limakalvot ovat mitä ovat ja ne ovat samanlaiset kuin 80-kymppisellä mummolla.. Eiväthän ne sellaisiksi tietenkään jää, sitten kun hormonitoiminta taas normalisoituu ja imetys loppuu tms.

Itsellenikin lääkäri totesi jotain tuollaista, taisi sanoa, että "Ihan kuin vanhaa mummua tutkisi". Ja minua ei haitannut ollenkaan, sillä ymmärsin heti, mitä tarkoitti.

Vierailija
27/38 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne vanhat mummot huutaa heti kun housuja riisutaan, että ei sinne saa koskea, ei siellä ole kukaan 50 vuoteen käynyt.

lääkäri

Itsellenikin lääkäri totesi jotain tuollaista, taisi sanoa, että "Ihan kuin vanhaa mummua tutkisi". Ja minua ei haitannut ollenkaan, sillä ymmärsin heti, mitä tarkoitti.

Vierailija
28/38 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi tullut mummuvertauksesta mieleen, että toosani on ruttuinen ja lerppunahkainen ja harvakarvainen. Siis oksettavan ruma. Ei mulla ole kokemusta kasikymppisten mummojen limakalvoista, olen vain nähnyt niitä vanhainkodilla. Ja todellakin mulle tulisi paha mieli jos mun 28-vuotiasta toosaani verrattaisiin niihin 80-vuotiaisiin.

Vierailija
29/38 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa yläpääkin yhtä terävältä.

Vierailija
30/38 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulleppa sanottiin lokakuussa lääkärin luona jälkitarkastuksessa että alapääni näyttää karjalanpiirakalta joka on jäänyt jyrän alle..et jippijai jei, tarjoa nyt tätä torttua nautinnolla miehelle :/

Vierailija
31/38 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleisen hyvän periaatteella, eikä asiakas päätä saamaansa hoitoa...

Minun mielestäni lääkäri ylitti rajan. Hän on asiakaspalvelija siinä missä muutkin. En minäkään kaupan kassalla sano kenellekään, että "jaahas, rouvalla on tainnut joulukilot jäädä odottelemaan pääsiäistä", vaikka se olisi tosiasia. On ymmärrettävää, että pahoitit mielesi, vaikkei tämä nyt mikään maailmanloppu olekaan. Jos koet, että kohtelu oli muutenkin yliolkaista, niin lienee syytä pistää asia eteenpäin. Älä stressaa, ap, keskity vauvaan ja perheeseen!

Vierailija
32/38 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siihen, että lääkäri työskentelee ihmisten kanssa. Hänellä on oltava sen verran sosiaalisia taitoja ja pelisilmää, että esim. ap:n kuvailemia tilanteita ei pääse syntymään. Käytöstavat kuuluvat tietysti ammattiin kuin ammattiin.

Vierailija
33/38 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"first, do no harm"? Minun mielestani laakarilta kaydaan hakemassa apua, ei pahaa mielta.

Taidan kuitenkin olla jo vieraantunut suomalaisesta "rehellisyydesta" ja odotan etta kanssani keskustellaan sivistyneesti. Mutta jos ei niin sitten tulee samalla mitalla takaisin, vaikka: mina sentaan saan housut jalkaan tata hirveytta peittamaan, toista se on tuon naamasi kanssa.

Vierailija
34/38 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

doc vertasi sitä limakalvojen kuivuustasoa mummoihin. Mitäs tossa on pahaa? Lääketieteellinen toteamus.

Ja mä olisin kyl ottanut ton huumorilla ja naureskellut, että:"Ei kuitenkaan yhtä paljon käytetty vielä!"

Vierailija
35/38 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin sanotaan kellekkään.Minulla neljä synnytystä, eikä kukaan lääkäri ole puhunut noin.Oliko mies vai nais lääkäri?

Vierailija
36/38 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei lääkäri voinut todeta, että näyttää aivan normaalilta vastasynnyttäneen äidin toosalta? Miksi piti varta vasten sanoa, että näyttää 80v. mummon toosalta? Kyllä kai sitä voi miettiä sanomisiaan ja huomioida toisten tunteitakin vähän, vaikka nyt sattuukin olemaan lääkäri. Ei mun käsittääkseni lääkikseen pääsemisen kriteerinä ole tunnevammaisuus.

Mä otin jo paineet siitäkin, kun gyne totesi alapääni näyttävän normaalilta hiljattain synnyttäneen äidin alapäältä, sekin vaivasi mua. Jos lääkäri olisi sanonut noin, kuten ap:lle, olisin varmaan hypännyt ekan vastaan tulevan auton alle.

Vierailija
37/38 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

NÄYTTÄÄ mummontussulta, vaan että KOSTEUSTASO limakalvoilla on samaa luokkaa kuin vaihdevuodet läpikäyneellä.

Vierailija
38/38 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on niin monia tapoja esittää asiat. Tämä oli ylivoimaisesti tökeröimmästä päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä