Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi pyytää miehensä tyttären esikoiselle

Vierailija
22.02.2010 |

vauvanvaatteita, jotka on osatnut meidän lapsille. Pitääkö mun ne antaa? Olen säästänyt vaatteita, koska meillä voi olla vielä yhden yritys edessä, mitään varmaa ei kuitenkaan ole.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotain antaisin, sovun vuoksi.

Vierailija
2/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjaa takaisin, ja on aika huonotapaista sitä edes pyytää... Eri asia on sitten, miten asian selität anopille, haluatko riidellä, kertoa yksityiselämästänne enemmän kuin ehkä muuten haluaisit (vauvatoive), vai mitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotain antaisin, sovun vuoksi.

vaatteet.

Vierailija
4/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluaako antaa ne siskolleen tai siis siskopuolelleen.

Itse laittaisin mukaan kaikki vauvanvaatteet ja tavarat, saisihan ne sitten taas omalla vuorollaan käyttöön.

Vierailija
5/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi, ehdin jo antaa ne eteen päin kaverille"

Jos tulee viel yks vauva niin sittenhan kaveri on voinut palauttaa ne teille...

Ja kenenkään ei tarvi kimpaantua.

Vierailija
6/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaisin mukaan kaikki vauvanvaatteet ja tavarat, saisihan ne sitten taas omalla vuorollaan käyttöön.

Ap.n anopin uuden miehen tyttären vauva, eli sen miehen äidin uuden miehen tyttären vauva. Öö. Vaikeita nää kuviot nykyään;)

Vierailija
7/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluaako antaa ne siskolleen tai siis siskopuolelleen. Itse laittaisin mukaan kaikki vauvanvaatteet ja tavarat, saisihan ne sitten taas omalla vuorollaan käyttöön.

etes puolisisaruksia.

Vierailija
8/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyl laittais kaikkia menemään, ei o0o mitään takeita et ne saa joskus takas. Se riippuu ihan siitä jolle ne antaa.

Vierailija
9/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hänen suvustaanhan on kyse, ja ehkä osaa toimia heidän kanssaan? Mutta tuosta, että saako vaatteet takaisin vielä, olen aika eri mieltä, koska monesti vaatteet tahriintuvat jne. eikä niitä voi sitten enää käyttää. Vähintäänkin olisi hyvä tehdä selväksi, että kyseessä on todella laina, eikä vaatteiden saaja voi niitä muualle (esim. kavereilleen) kierrättää.

Vierailija
10/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos saakin niin eri asia missä kunnossa. Kaikki ihmiset eivät osaa arvostaa lainatavaroita, kun ne kerran ilmaiseksi saa.

Eli juttele miehesi kanssa ja anna hänen hoitaa asia äitinsä kanssa.

että haluaako antaa ne siskolleen tai siis siskopuolelleen. Itse laittaisin mukaan kaikki vauvanvaatteet ja tavarat, saisihan ne sitten taas omalla vuorollaan käyttöön.

Vierailija
11/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos anoppi on antanut ne lainaan, niin palauttausin, mutta jos on lahjaksi saatu, niin en antaisi. Sanot jotain ympäri pyöreää, ettei käy ja vaihdat seuraavaan aiheeseen.

Vierailija
12/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lainaksi ja ihmettelenkin miksi niitä nyt pyydetään takaisin. t.ap

Vierailija
13/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lahjoja pyydetään takaisin.Meillä anoppi jaksaa pyydellä antamiaan juttuja takaisin.Mä koen sen tunkeutumisena omalle alueelleni.olen mielestäni yhteisöllinen, annan kaikki lastenvaatteet kavereille ilmaiseksi eteenpäin,mutta niille joille haluan. ilman anopin päsmäröintiä.

Älä anna!Keksi joku hätävale. meillä anoppi osti vaunut, edulliset, ja rupesi sitten pyytelemään niitä takaisin vaikka suvussa ei ole edes muita vauvoja ja meillä haave vielä yhdestä lapsesta.

Vierailija
14/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eihän sitä nyt lahjoina saatuja tavaroita takaisin anneta. Haluat säästää hyvät vaatteet itse. Asiallisesti toki, tiedät..

Mielestäni varsin tökeröä anopiltasi edes moista kysyä!

Vierailija
15/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertomaan, että lahjaksi saadut vaatteet ovat tärkeä muisto (ja lahja rakkaalta isovanhemmalta) ja haluatte säästää ne. Jos ei muuten "selitykset" kelpaa, niin käyttäisin "jos se olisi minun sisko ja sinun tyttäresi"-valttikortin. Meillä on hieman samanlaisia tilanteita tullut vastaan,kun anoppi yrittää miellyttää uuden miehen (jo aikuisia) lapsia. Omilleen kun ei tarvitse olla mieliksi...

Muita vaatteita (tai tarvikkeita) sen sijaan voitte tarjoutua antamaan. Luulisi kelpaavan, jos on oikeasti tarvetta.

Vierailija
16/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisin lainaan sillä ehdolla että ne palautettaisiin mahdollista tulevaa perheenlisäystä varten! Meillä on suvussa kierrätetty vauvan vaatteet ja muut tarvikkeet..

Vierailija
17/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun velin hoito ( ei edes tyttöystävä) on raskaana . me ei ikinä edes olla puhuttu toisillemme. niin oltiin anopilla käymässä, ja tämä hoito sanoi että teillä kun on nyt 2 pientä lasta niin hän varmaan saa meidän lasten pienet vaatteet tälle lapselleen..

Mä sanoin hälle että kerran päätit lapsen pitää (vaikka miehen veli ei sitä halunnut, oli pettänyt tyttöystäväänsä siis tämän kaa)niin kyllä ihan itse hommaat tavarat turha meiltä tulla ruikuttamaan. mä en ole velvollinen antamaan itse ostamiani tai lahjaksi saatuja tavaroita jollekkin joka ei osaa olla sekaantumatta varattuihin . h mikä h.

Vierailija
18/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun MIEHEN velin hoito ( ei edes tyttöystävä) on raskaana . me ei ikinä edes olla puhuttu toisillemme. niin oltiin anopilla käymässä, ja tämä hoito sanoi että teillä kun on nyt 2 pientä lasta niin hän varmaan saa meidän lasten pienet vaatteet tälle lapselleen.. Mä sanoin hälle että kerran päätit lapsen pitää (vaikka miehen veli ei sitä halunnut, oli pettänyt tyttöystäväänsä siis tämän kaa)niin kyllä ihan itse hommaat tavarat turha meiltä tulla ruikuttamaan. mä en ole velvollinen antamaan itse ostamiani tai lahjaksi saatuja tavaroita jollekkin joka ei osaa olla sekaantumatta varattuihin . h mikä h.

Vierailija
19/19 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan antais!