Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vainoatte Kuitusta?

Vierailija
21.02.2010 |

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on se toinen nainen!

Vierailija
22/37 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka viikko julkisuuteen ja nainen on dopingista kärynnyt jo aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Luitunen ei koskaan aikonutkaan hiihtää sitä yhdistelmähiihtoa ja siksi hänellä ei ollut siihen tarvittavia monojakaan mukana, koska niitä ei tarvita missään muussa hiihdossa.

http://www.mtv3.fi/urheilu/olympialaiset2010/uutiset.shtml/arkistot/oly…

Vierailija
24/37 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetellään vain kovasti, kun kauden tärkeimmässä kisassa ei ole oikeita monoja mukana ja muutenkin kummia selityksiä....olisi jäänyt suosiolla kotiin Jartsan kainaloon köllöttelemään kun ei kerran hiihto enää maita.

että Kuitusen oli alun perinkin tarkoitus hiihtää vain p 30 km ja viesti. Mahdollisesti myös sprintti (jonka hiihti). Eipä siellä Saarista lukuunottamatta muutkaan ole hiihtänyt itselle heikomman tyylin matkoja. Ja nythän Saarinenkin varmaan huomasi, että on ahnehtinut suunnitellessaan hiihtävänsä kaikki matkat ja on perunut huomisen parisprinttiin osallistumisen.

Vierailija
25/37 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei ollut naimisissa, lapsia kyllä oli toisen kanssa ja avovaimo oli.

Vierailija
26/37 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sitten jotain lähdettä kehiin kiitos.

Keskivertoavioliitoita hajoaa puolet ja uusperheistä 70% ja pettämisestä alkaneista uusperheistä 95%.

Vierailija
27/37 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että italialaisella Pietro Piller Cottrerillä ja Virpillä olisi ollut sutinaa. Cottrer kielsi asian ja Virpi ei sitä koskaan kommentoinut.

Vierailija
28/37 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Dr. Phil, heh. On noita muitakin, mutta ei muistu nyt mieleen. Suomessa ihan samansuuruisia lukuja nykyavioliitoissa, ei noissa kaikista vanhimpien joukossa.

Tässä se puolet ja tästä näkyy sekin, että miten nykyään erotaan helpommin:

http://www.stat.fi/tup/tietoaika/tilaajat/ta_09_02_nieminen.html

Nimimerkillä itsekin uusperheellinen ;-)

Vierailija
29/37 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kirjoitellut ainoatakaan kuitusaiheista viestiä tänne tai muualle. Inhoan kyllä häntä, ällöttää se tekopyhyys, kun hän Lahden käryn jälkeen itki televisio-ohjelmassa, miten häneen oli muka hänen itsensä tietämättään pistetty Hemohessiä ja hän itsehän ei tietenkään moista ainetta olisi halunnut käyttää... Oikein krokotiilinkyyneleitä vuodatti, päälleen oli taktisesti laittanut vaaleanpunaisen paidan (tutkitusti myötätuntoa herättävin väri) ja naistoimittaja meni lankaan, päivitteli, että "katsokaa nyt, kun tämä tyttöparka itkee".

Vierailija
30/37 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voinut saada tuon kisapaikan.

Vierailija
31/37 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tämä Kuitunen on myös julkisuutta hakenut. On pystytetty kannustuskylttejä ja käyty kissanristiäisissä.

Tottahan toki odotukset ovat olleet kovat ja sitten kun toinen ei viitsi edes yrittää, niin tuntuu niin tylsältä. Yrittäisi edes. Aina ei voi voittaa, mutta olisi jännempi seurata kisoja.

Vierailija
32/37 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minkäs teet!

Mun mielestä Kuituseen liittyy paljon epämiellyttävää julkisuutta: doping, valehtelu (en usko hetkeäkään etteikö tiennyt mistä Hemohessissä oli kyse, ja hemoa otettiin taas douppaamisen salaamiseksi), ukkomiehiin sotkeentuminen, Sarasvuon liitossa hienosti kolmas pyörä....

Mulle tulee kaikista näistä sellainen olo, että onpa hienoa ettei ihminen ole mun tuttavapiirissäni. Toisekseen en kyllä hänen ammatillisia palveluitaan ostaisi esim. Trainers Housin kautta. Moni muu suomalainen urheilija on saavuttanut paljon enemmän kuin tämä en-mä-nyt-viitti-ainakaan-olympialaisissa-edes-yrittää -hiihtäjä.

Vierailija
33/37 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähteitä nyt vaan kehiin liittyen noihin uusperhelukemiin, sekä pettämisestä alkaneisiin liittoihin.

Odottelen yhä.

Esim. Dr. Phil, heh. On noita muitakin, mutta ei muistu nyt mieleen. Suomessa ihan samansuuruisia lukuja nykyavioliitoissa, ei noissa kaikista vanhimpien joukossa.

Tässä se puolet ja tästä näkyy sekin, että miten nykyään erotaan helpommin:

<a href="http://www.stat.fi/tup/tietoaika/tilaajat/ta_09_02_nieminen.html" alt="http://www.stat.fi/tup/tietoaika/tilaajat/ta_09_02_nieminen.html">http://www.stat.fi/tup/tietoaika/tilaajat/ta_09_02_nieminen.html</a&gt;

Nimimerkillä itsekin uusperheellinen ;-)

Vierailija
34/37 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusioperheliitto hajoaa? Olen minäkin kuullut jostain tutkimuksesta, että parhaiten kestävät "tavalliset" liitot ja huonommin pettämisellä alkaneet. Ja sehän on tunnettua, että uusperheet hajoavat muita perheitä helpommin.

En ala minäkään etsiä mitään lähteitä, jos et usko, aivan sama mulle.

Vierailija
35/37 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nyt heittää tuon parempia tilastoja, mutta arvata saattaa, että ei nuo luvut kaukana ole. Kyllähän se on ihan todistettu fakta että uusperhe hajoaa helpommin kuin ydinperhe ja jos ydinperheistäkin hajoaa tuo 50%, niin onko ihme, jos uusperheistä hajoaa 70%? Tuota pettämistä en ole kuullut muistaakseni Suomen puolelta ollenkaan, ainoastaan Dr.Philin tilastoista ;-)

Vierailija
36/37 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minkäs teet!

Mun mielestä Kuituseen liittyy paljon epämiellyttävää julkisuutta: doping, valehtelu (en usko hetkeäkään etteikö tiennyt mistä Hemohessissä oli kyse, ja hemoa otettiin taas douppaamisen salaamiseksi), ukkomiehiin sotkeentuminen, Sarasvuon liitossa hienosti kolmas pyörä....

Mulle tulee kaikista näistä sellainen olo, että onpa hienoa ettei ihminen ole mun tuttavapiirissäni. Toisekseen en kyllä hänen ammatillisia palveluitaan ostaisi esim. Trainers Housin kautta. Moni muu suomalainen urheilija on saavuttanut paljon enemmän kuin tämä en-mä-nyt-viitti-ainakaan-olympialaisissa-edes-yrittää -hiihtäjä.

Vierailija
37/37 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa joku linkki, ei tosin kovin tilastollinen tuokaan:

http://www.mtv3.fi/uutiset/arkisto.shtml/arkistot/kotimaa/2006/05/446115

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän